Nu är det bestämt...

Publicerad 2009-05-01 20:59:45 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Jag   -oredigerad


Jag är ledsen att behöva säga detta men nu lägger jag ner bloggen... Ärligt talat. Jag orkar inte blogga mera. Det är så  tråkigt det här. Jag kommer inte att börja blogga igen, utan kommer radera hela bloggen, & även hemsidan... Kommer försvinna från internet helt & hållet. Tyvärr...
Så detta blir alltså den allra sista bilden jag lägger ut någonsin.
Hoppas att ni gillar den. Jag gillar den starkt.

Hejdå allihopa.
.enåkS llit gid arul nak gaj ,enåm jam ,jaM

Ps.Tänk på vad det är för dag idag... ;) Ds.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: [ LIIILLY ] Personligt, fotografi & knasiga saker ..

Publicerad 2009-05-01 21:36:58

SV: Aaaw, tack .. <3 Jag gillar din också! :)<3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-05-01 22:16:58

Tur att jag inte är så dum som jag ser ut! ;) Aldrig att du skulle sluta blogga hannah! Kanske att detta är ett litet maj-skämt tror jag :D<3

Postat av: [ LIIILLY ] Personligt, fotografi & knasiga saker ..

Publicerad 2009-05-02 11:09:31

SV: Prenumenerar du på min? :)<33

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-02 11:42:32

Sv: Ja, okej, så bra!



Tack <3

Detsamma! :)

Postat av: » KAROLiNA [karolina's fotoblogg]

Publicerad 2009-05-02 11:48:38

Sv: Tack! ((: yes, det är det (:



Tråkigt att du ska lägga ner bloggen :/

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-03 13:14:04

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-03 13:17:59

Men nej, nu blev det så igen att jag råkade skicka utan att jag hade skrivit något :S sorry. Du kan ta bort det sen om du vill ;P hehe



När jag läste detta inlägget första gången (han inte kommentera det då, klockan var så mycket och jag skulle ju upp tidigt till agiltiytävlingen då) så trodde jag typ först på det :O fast jag tänkte att det var liksom inte alls likt dig, du som verkar älska blogga tänkte jag ;D hehe, men sen såg jag det som du hade skrivit. Maj, maj, månde jag kan lura dig till skåne. Fast baklänges då ;D haha, du är allt smart du ;P jag hade aldrig velat att du skulle sluta blogga och lägga ner sidan helt och håller. ALDRIG! (L) vem älkar inte dina bloggar liksom <3 i love them and YOUUU! :D (L) Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela