GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SANNA!

Publicerad 2009-05-07 00:31:09 i Gratulerar

GRATTIS SANNA

Idag fyller en person 14 år...
Inte vilken person som helst heller. -Utan den bästaste personen som finns i hela världen. Den bästa personen som alltid finns där för en, en sann vänn & aldrig ljuger. En som person som det bara finns en av. En sådan person som alltid stöttar en, som alltid förstår & som är omtänksam & alltid snällast. En person som jag haft en sådan tur att lära känna så himla bra! Sanna fyller fjorton år idag, min bästa bästis. :)

GRATTIS på födelsedagen Sanna!
Klockan 22:37 den 7 Maj år 1995 föddes du, min tvillingsjäl SFW. Tack för att du finns där för mig! <3 Du betyder massor för mig! Jag älskar dig. Man kan lita på dig till 110% & du är den bästa kompisen jag någonsin haft & kommer att få. <3

Du är så otroligt snäll. Och idag fyller du 14 år. HIPP, hipp, hurra, hurra, hurra! :)
Jag hoppas du kommer gilla presenten också som du kommer få av mig... :D <3
(- Vad det är för present för NI se när den är klar). <3

Du är bäst Sanna, & jag hoppas att du får en underbar fjortonårsdag idag med många fina presenter! :D GRATTIS igen! <3 You´re my angel Sanna.




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-05-07 11:56:05

Låter som en riktigt sann vän! Dom växer inte på träd minsann!!!!



Ha en underar torsdagskväll :)



Kram kram

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-07 14:03:04

fin bild och grattis till din kompis. :D

Postat av: Ctina

Publicerad 2009-05-07 15:49:02

Hälsa grattis! =)



svar: TACK SNÄLLA<3 =D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-07 15:50:28

va synd!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-07 16:40:05

Grattis Sanna! :) Hoppas ni får en bra dag <3

Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-07 20:24:00

Sv: Åh, tack! :D <3 Jag håller med dig!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-07 23:40:22

Asså Hannah, vart ska jag börja, vad ska jag skriva? jag finner inga ord! <3 du betyder så OTROLIGT mycket för mig! du är den bästaste personen som finns i hela världen (L) kan inte bekriva hur mycket du betyder för mig.. <3 tänk att jag fått den turen, att få lära känna dig, det är inte vem som helst som får lära känna en sån person som du asså! en person som alltid stöttar, en UNDERBAR person verkligen! du kan lita på mig till 110% och jag kan lita på dig till 110% vi är verkligen ÄKTA bästa bästis :) eller vad säger du? :D



Asså tuuuusen tuuusen tack för presenten bästa bästis!! jag kanske inte ska avslöja den här så de andra kan se, men du vet ju vad det är och jag kan inte beskriva hur glad jag är, för GLAD är jag! (L) asså jag kan inte fatta att det är till mig, att du gjort den till mig ;O (a) men är man SNÄLL så är man! så é de bah ;) <3



Jajamensan, jag har verkligen haft en underbar fjortonårsdag idag med många fina presenter, och gissa om jag blev ännu gladare när jag fick reda på vad presenten jag fick av dig var för något, hur den såg ut, TAAAACK ännu en gång (L)



Hannah bästa bästis, You´re my angel <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela