BILDERBLOGG - från stugan! :D

Publicerad 2009-05-22 10:15:06 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Jag [Hannah Larsson]   - oredigerade bilder -

Godmorgon, nu är jag i stugan! :) Sitter på altanen just nu med datorn! :D Jättemysigt, men kallt, fast det kanske inte är så konstigt eftersom det är molnigt ute & jag sitter i T-shirt. ;) Brr... Men jag orkar inte gå in & hämta någon tröja . . . ännu. ;D Vi åkte hit till stugan igår, men som ni kanske ser så blev det bara ett blogginlägg igår (som jag skrev 00:37 så det räknas typ inte), jag skulle bloggat igår, men datorn låste sig & internetet krånglade jättemycket så då sket jag i det till slut. x) Hihi.

Här är några bilder jag har fotograferat både idag & igår. Hoppas ni gillar dom? Det gör jag. <3 Älskar den första bilden. Vilken är din favorit? Jag kan inte riktigt bestämma vilken min favorit är, gillar många starkt. ;)

Idag är det som sagt ganska molnigt ute, fast jag tror inte att det kommer börja regna, hoppas att den blåa himlen kommer fram senare också...
& solen, det skulle aldrig skada! :)

Mamma & jag ska nog cykla in till Mariefred idag, vi har ju våran sommarstuga lite utanför Mariefred så det är 3 km in till centrum. :D Så dit ska vi cykla, mamma & jag. :P ...Om det inte börjar regna då.
Igår cyklade jag lite också, första gången jag cyklar på över ETT år. x) Jag fick ju sprickan i benet den 22 April 2008 & jag har inte cyklat sen dess... Om jag ens cyklade någonting förra året heller, för min cykel var nog sönder så. Haha. Så igår var det första gången jag cyklade på över ett år. Jätteskojj var det faktiskt. :) <3
Jag har faktiskt saknat att cykla... ;)

Hoppas ni får en jättefin FREDAG & en trevlig helg. Vad ska ni hitta på för skojsigt? :)
Vi ska åka hem imorgon kväll från stugan, & eftersom jag har både kameran & datorn med mig kan ni vänta er MÅÅÅNGA blogginlägg & ännu mera bilder! <3

* S å   h å l l   u t k i k !   : )



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-22 10:26:50

Sv: Tack! :D Det blir definitivt fler såna "före o efter"! ;]



Oh, de lila bilderna är UNDERBARA! :D <3

Postat av: Sofie & Sally

Publicerad 2009-05-22 10:36:36

Så duktig du är på att fota! Jag vill också ha en bra kamera!



Jag gilar första och sista bäst, men så är jag också rätt såld på maskrosor! ;) Trevlig helg!

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-22 10:39:55

Sv: Nej det är inte roligt, haha :D

Okej. mysifr :)

Har du roligt då?

Postat av: Nicole ( Nicolebambi )

Publicerad 2009-05-22 11:22:08

Vilka fina bilder

Postat av: Nicole ( Nicolebambi )

Publicerad 2009-05-22 11:31:28

Kan du rösta på mig här är nummer 3 tmp=a37b42568e8b2f73ed289dbe401513ec7e1e1538" rel="nofollow">http://emmaa95.blogg.se/2009/may/de-10-finalisterna-i-fototavlingen.html?tmp=a37b42568e8b2f73ed289dbe401513ec7e1e1538

Postat av: pontus

Publicerad 2009-05-22 11:39:16

tack så mycke! :D

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-22 12:11:08

Sv: Jo, visst är det!

Vi hade sol för ett tag sen, men nu är det molnigt. Å vad trist.. :)

Postat av: Alicia

Publicerad 2009-05-22 17:47:26

Åh så fin blogg med bra bilder :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-22 19:02:28

Riktigt, riktigt fina bilder bästa bästis! Va mysigt att ni är i stugan nu :) som vanligt är det svårt att välja en favorit bland alla dina underbara bilder (a) men min favorit är nog den första eller eller kanske sista, thihi ;O svårtsvårtsvårt alltså.. gillar bilderna på Cayenne & Cinnamon så himla mycket också <3



Roligt att du och din mamma ska cykla (eller ni kanske ska) till Mariefred :) hehe oj, förstår att du har längtar efter att få cykla, när du inte har cyklat på mer än över ett år ;O

Hoppas ni också får en trevlig helg! i helgen är det mest agilityn som gäller för oss :) har haft tävling idag och imorgon är det dags igen! :D <3 Puss, älskar diiig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela