T w i l i g h t . . . | B&W

Publicerad 2009-05-25 16:05:44 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Jag -oredigerade    -    Canon eos 1000D + Canon EF 18-55 kit
Gillar dessa bilder mycket faktiskt . . .    :) Hoppas att du också gör det?

Snart är Twilight utläst på Engelska också. <3 Har bara nått kapitel kvar att läsa innan den är slut. Twilight-serien är så himla bra, det är starkt beroendeframkallande, så fort man börjat läsa kan man aldrig slita sig därifrån! x) 

Är det någon mer här som läst eller funderar på att läsa Twilight? :)

Haha, jag skriver ganska mycket om Twilight har jag kommit på. ;) Snart kanske det är dags att skaffa en ny kategori kanske - en "Twilight" kategori . . . Hehe. Snart ska jag börja läsa Breaking Dawn eller Så länge vi båda andas som den heter på Svenska. Det är den enda boken jag inte läst ännu & jag tror att jag ska läsa den på Engelska först, för min kompis som jag lånar dom böckerna av läser just nu den Svenska versionen nu.

Ps. Idag avslutas Veckans blogg 18:00, glöm inte att rösta här. Ds.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2009-05-25 16:20:49

fina bilder , allt är bra med mig :)

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-05-25 16:46:22

Fina bilder tycker jag! :D

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-25 18:33:45

Grattis, du kom med i min fototävling! Kolla här http://kamillush.blogg.se/2009/may/utkast-sadar-ja.html :) Lycka till!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-25 19:32:39

vackra bilder :) ja jag älskar också twilligt-böckerna :)

Postat av: Sofie & Sally

Publicerad 2009-05-25 20:24:49

Jag läser också Twilight serien just nu! love it! Är på tredje boken, läser dom på engelska. Har bläddrat i dom lite på svenska men det kändes som att känslan försvann lite på svenska..

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-26 15:38:03

Du har snart läst alla böckerna, va roligt :)

Hehe, det tycker jag låter som en bra idé, att skaffa en "Twilight" kategori ;)



Jättefina bilder! <3 Love it :D

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-06-13 13:13:51

Sv: Hehe, okej, ja det tycker jag att du ska göra! Jätte gott, har bara smakat Half baked men den kan jag rekommendera ;)



Och du, du har så söta hundar. Förut, år 2007 tror jag att det var ville jag ha sån ras. Papillon eller hur det stavas :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela