Två-åringen

Publicerad 2010-01-10 17:15:57 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Cinnamon bugar & bockar för alla snälla grattis han fick igår. :) Jag tror att han fick en mysig födelsedag med massvis av godis, bus & sånt skoj. :) Cayenne fick faktiskt också vara med, han skulle ju följt med mamma på kursen men eftersom det var -19° ute på morgonen fick han stanna hemma. Idag är det dock fortsättning på den kursen, så idag fick han följa med. :)

Åh, på tisdag börjar skolan… Jag som trodde den började på torsdag så nu fick jag ett kortare lov, haha. Har inte så mycket mera att skriva nu utan tänkte gå & hitta på någonting nu de sista utan mitt lov. Det som plötsligt blev mycket kortare. ;) 

Glöm förresten inte. :)

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: emmaid

Publicerad 2010-01-10 19:20:13

sv: Kan inte göra annat än att hålla med dig, Molle är fiN! =D <3 Tack. :]



Håhå, söt bild! Vi börjar imorgon. ;<

Postat av: emmaid

Publicerad 2010-01-10 19:36:18

sv: Hehe, jo, dom ska jag lägga ut! :D Men väntar lite med dom. Tycker faktiskt dom blev bättre, ett helt annat ljus, så sparar det bästa till sist ;)

Postat av: Ida

Publicerad 2010-01-10 20:54:38

Så söt bild

Postat av: Lea

Publicerad 2010-01-10 23:01:01

Kalashatten på o allt, hihi :o) Sötaste!



Sv: Tack ska du ha, det gör mig glad :o)



Haft en lugn och skön helg? :o) Synd att den alltid är över så snabbt. Börjar också på tisdag, surt!



God natt och kram!

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-01-11 23:18:30

Haha....vilken sötnos! Störtskön bild! Grattis i efterskott!!



//A

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-17 13:54:27

Har jag kommenterat detta inlägget tidigare? haha kommer inte ihåg :P



Jättesöt bild i alla fall :D <3 så gulligt när du skrivit så vid nosen, det har du gjort i photoshop va? tycker det är så fint när man gör så :) verkar som han hade en superbra födelsedag ju :D Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela