New year, new times

Publicerad 2010-01-01 01:16:35 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lag 

Ett år sedan vi hördes här inne på bloggen, vad tiden går fort fram. ;) Januari 2010 är det alltså nu, otroligt! Jag vet att detta kommer bli ett underbart år. Don't live your life in regrets - nu är det ett nytt år med nya tag & möjligheter! Roligt ska vi också ha, detta år ska vara fullspäckat med skratt & ett ständigt leende på läpparna har jag bestämt.

2010 ska bli mitt år! :o) Men oroa er inte, jag delar så gärna med mig.  

Tolvslaget firades ute med mamma & två systemkameror. Vi var så inne i fotandet att vi inte sa gott nytt år till varandra förrens efter några minuter tolvslaget, haha. Fick en bild jag blev ganska nöjd med, vilket ni kan se ovan då. Men nu ska jag sluta babbla & mysa av det nya året! Ta vara på varandra i år!

Puss på er! ♥


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-01 17:19:32

Vilken jättefin bild du gjort till inlägget! :D <3

Super!

Vad kul att du fick en bra nyårsafton, för det fick jag <3 Visa gärna en massa foton på fyrverkerierna också, för det är så kul att se. Speciellt dina underbara bilder <3

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-01 17:27:00

Svar: Kul att du gillar den! :)

Jag vet, tycker att färgen blev så fin och såå! :D <3

Men några bilder blev väl bra utan dina? :O <3

Postat av: Lina

Publicerad 2010-01-01 17:31:20

Haha! Jag har också en känsla av att 2010 kommer bli toppen! Framgångens år typ. :D



Gott nytt år på er!

Postat av: Maja

Publicerad 2010-01-02 11:05:35

Gott nytt år !

är dina hundar skotträdda?

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-03 23:17:21

Helt otroligt vilken bild alltså! riktigt fin och väldigt påhittigt när du skrev 2010 så på bilden :)



Håller tummarna på att år 2010 kommer bli ett riktigt toppen år du :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela