Funderingar

Publicerad 2010-01-08 14:26:12 i Blandat

 Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag

Jag tänkte börja projekt-365. Jag är 8 dagar sen men vad gör det? :) Tror utmaningen blir rolig faktiskt & kanske utvecklas mera under detta år tack vare det, om jag överlever hela året vill säga. Nu kommer vi till det krångliga; ska jag starta en ny blogg för projekt-365 eller ska jag ha det på denna blogg också? Vad tror ni blir bäst? Jag är väldigt tveksam med att ha två bloggar men samtidigt kanske det blir lite förstört att göra det på denna blogg men samtidigt kanske det även blir för mycket att ha både två bloggar & en hemsida…

Öppen för tankar & åsikter. :) 


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-01-08 14:58:12

Hej! Jag tycker att du ska använda den Bloggen du har nu, inte skaffa en ny. Lycka till! Kanske börjar även jag med projekt-365? Kramisar

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-08 15:08:30

Tycker helt klart att du ska ha en ny, haha :P

Eftersom att om du har allt på denna bloggen kan det bli lite snurrigt och sådant, och så om man vill kolla på det projektet kan man bara titta in på den bloggen och se varenda bild där.



Annars kan du såklart ha kvar på denna och endast skapa en ny kategori. :) Gör som du vill! :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-08 20:29:38

Va roligt med projekt-365 :)

Tycker nog du ska göra det på denna bloggen isåfall så kan ju bara skapa en ny kategori, precis som hon weila sa. Men gör som du vill :)



Sv: Tack för den fina kommentaren snälla du :D <3

Hehe ja, det är snart ;) det får inte bli för många slappdagar bara ;O



Lycka till med ditt nyårslöfte att bara äta godis på lördagar, det klarar du :) (Y) jaha du, du har ju lyckats riktigt bra, bara någon bulle liksom, det kan man ju inte riktigt räkna som godis liksom. Asså menar du att du bara får äta onyttigt på lördagar? eller du kan väl liksom ta en fika eller så någon annan dag än lördag väl? ;)



Jag ska tävla på både lördag och söndag på MyDog :D

Ha det bäst! puss <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela