Den lilla bombningen

Publicerad 2010-01-05 23:54:22 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag

Det blev faktiskt inte så många bilder som jag trodde, men 7st är ju nästan en bildbomb va? :) Jag gillar verkligen ljuset i dessa bilder, tycker det blev så mysigt! Är ledsen om några bilder ovan är lite oskarpa eller så, men mitt telezoom gillar att leva i sin egna lilla skärpa-värld oftast förstår ni… ;) Vilken jag blir lite trött på.

Nu ska jag läsa Eclipse & sen sova hade jag tänkt, ny dag imorgon & nya skojigheter! :D
Vilken av bilderna ovan är förresten din favorit? Personligen gillar jag 1a, 4e & sista bilden (lika svårt att bara välja en bild som vanligt).

SOV GOTT! ♥


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-05 23:59:25

Man ser verkligen hur fint ljuset är, ser verkligen mysigt ut :) älskar bilderna!

Svårt att ha en favorit bland dessa fina bilder men min favorit är nog ändå den 3e eller 4e bilden ;D <3



Ha det bra, puss&kram! <3

Postat av: Annica

Publicerad 2010-01-06 09:55:55

Hej! Jätte fina bilder. Ni verkar ha haft mysigt ihop, du och Pimpa. Istället för att gå ut kanske du vill baka bullar med mig, spela kort, en mysig innesittar dag. Det är sååå kaaaallt ute. Brrrr Kramisar

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-06 10:56:35

Älskar alla bilderna! :D

Jättefina! :)

Och sedan på andra bilden så lyser det en regnbåge i Cayennes päls! Du fotograferar verkligen jättefint!

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2010-01-06 18:12:15

Hej vänner! Jag gillar 2-3 bilden, så himla fina måste säga att dom var väldigt vackra alla men min favo är tvåan, för jag ser så många färger i skenet/ Kram

Postat av: Maja o Zoro

Publicerad 2010-01-06 18:58:06

gillar 2:a, 4:e o 6:e för de föreställer hundarna :)

Göres idag ?

Postat av: Lea

Publicerad 2010-01-06 19:43:18

Wow, ljuset! Sååå vackert... :o) Älskar hundarnas uttryck på alla bilder (och då menar jag alla)... vad är hemligheten? Slår vad om att du fodrar dem med något alldeles extra :o)



Ha de gott!

Kram Leo & Lea

Postat av: Annso

Publicerad 2010-01-07 09:17:39

Vilka snygga bildet och vilken härlig hund! När min lilla chihuahua var liten (eller rättare sagt mindre) så var det folk som trodde han var en liten papillion!:)

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-01-11 23:23:01

Fantastiskt vackra bilder!! Och så söt vacker din vovve är! HÅller med om att ljuset är vackert!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela