Typiskt dig, Cinnamon #2

Publicerad 2009-09-28 22:02:00 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Jag måste säga att jag faktiskt gillar bild 1 & 3 starkt. :) Så himla sött uttryck Cinnamon hade på de bilderna enligt mig. Har du någon liten favorit kanske? Nu blev det åtminstone inte bara massor med min-bilder som egentligen 'Typiskt dig' handlar om så att säga, utan 3an måste jag nästan säga att jag tycker är väldigt söt på min lille kanelfluff Plimpaplompisen… Och den 1a väldigt rolig. ;)

Här är i varje fall den 2a omgången av "Typiskt dig, Cinnamon" som jag hoppas att ni gillar. Kan även tala om att det inte är den sista heller faktiskt.

Juste, förresten så var ju Cayenne på tävling i Katrineholm i lördags vilket jag ännu inte skrivit om & det ber jag om ursäkt för. Men jag känner att jag inte har hunnit det. I alla fall så kan ni läsa om det här i bloggen imorgon om ni är nyfikna på hur det gick för mamma & Cayenne. Nu måste jag kila, ni får ha det bäst!

Punkt.

Vi hörs imorgon!

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2009-09-29 12:53:15

Jag är tyvärr sjuk idag så jag sa nog inte göra så mycket =). Vad ska du göra då? kram

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-29 21:41:57

Haha! Så sött med tungan ute bilder!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-09-30 13:12:59

Gillar ditt "Typiskt dej, Cinnamon" tema, så otroligt söta bilder på en söt kille ;)



Ska bli spännande att höra om tävlingen :)



Sv: Ja, det är jobbigt, och framförallt tråkigt att inte kunna lita på honom lös :/ Hoppas att allmänlydnadskursen vi börjat på ska få honom på bättre tankar ;) Han är ju så otroligt duktig då han har sina bra dagar i könsmognadsperioden (perioden som gärna får ta slut snart :p). Tack för den snälla kommentaren :)



Ja, jättesvårt med att välja kamera. Yes, Nikon är det vi tittat mest på, även om Canon verkar vara både billigare i inköpspris (ofta) och i längden (billigare objektiv). Vet inte varför jag dras mest till Nikon ;)

Vad var det som gjorde att du tillslut bestämde dig för din kamera?

Postat av: Moa

Publicerad 2009-09-30 15:09:56

Söta bilder som alltid Hannah! :D <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-30 21:37:56

Hihi, ännu ett par otroligt söta bilder på Cinnamon! jag, precis som du gillar 1:an och 3:an starkt! så himla underbara, så sött uttryck :) <3



Roligt att detta inte blir den sista inlägget där du lägger in tok bilder på Cinnamon, dom är ju så otroligt söta alltså! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela