Typiskt dig, Cinnamon #1

Publicerad 2009-09-27 15:40:58 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Haha! Jag var bara tvungen att lägga ut dessa bilder. Detta är verkligen typiskt Cinnamon när man tar fram kameran. Hur jag än gör & hur jag än låter för att få hans uppmärksamhet så han ska titta på mig slutar nästan alla bilder såhär, om man har tur ser någon bild hyfsat normal ut! ;) Men det är bara om man har tur…

Du är bara för charmig du, min lilla söt-gris!  

Skulle ni vilja se mer av "Typiskt dig, Cinnamon"? Har lite roliga sådana här bilder kvar & mer kan nog hittas. Vad tycker ni, skulle det vara skoj att se mer av den typiska Cinnamon?


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-27 17:39:34

Hihi, kanon söta bilder alltså! han är la för rolig han :D <3 den var ju söt den bilden när du lagt till en liten pratbubbla på också. (Y) :)

Jajamensan, det skulle vara jätteskoj o se fler bilder på typiska lilla Cinnamon ;) han blir ju alltid så söt på kort han. :D



Sv: Tack snällaste du för de fina kommentarena. :) <3

Tack också för att du tycker vi är så duktiga, ni är också det ska du veta! :) (Y) Jajamensan, tävlingen i Bjuv är snart, 3 Oktober alltså nästa helg på lördag :) men shit va tiden går fort, det är ju snart Oktober också kom jag på ;O inte klokt att tiden kan gå så fort egentligen.. :P



Tack snällaste du, roligt att du gillar bilden på Spicy och bilderna på Morris :) <3

Hehe ja, faktiskt så borde alla ha en katt som Morris ;) haha, du är rolig du ;) ja då vet jag ju i alla fall vart han är om jag inte hittar honom när du varit hos mig någon gång ;) sötis där <3

Tack så jättemycket för lycka till:et inför fotbollsmatchen idag också :) det gick bra, 7-0 till oss! sista matchen idag också, vi kom 2:a i serien, nu kom jag inte riktigt ihåg hur många lag det var med i serien, men det var en del. :)



Ha en fortsatt underbar dag. Puss! <3 ily

Postat av: Moa

Publicerad 2009-09-27 20:13:28

Ja sånna här biler vill vi gärna se! :D Det tycker jag är ganska kul faktiskt ;) Ha en trevlig kväll! <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-27 20:39:47

Sv: Ja, det är asroligt! :D har längtat som en galning efter de skorna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela