The photoshoot with the fly

Publicerad 2009-09-06 11:18:57 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


En liten bilderblogg på en söt liten fluga. Igår när vi var på hundklubben fick jag en ny liten kompis. :) Den där lilla flugan. Den bara satt där i gräset så jag började (såklart) att fota den, gick närmare & närmare & den flög inte iväg fast jag var jättenära så då provade jag & ta upp den. ;) Då flög den & satte sig på min tröja & där satt den väldigt länge. Jag tror minsann att flugor gillar mig… Pytte lite åtminstone ;O Hm, haha.

Sedan satte jag den på olika saker & fotograferade den, min modell-fluga. Ser ni även vem som gjorde balanshindret igår på hundklubben?  

Jag hoppas ni gillar bilderna, det gör jag. Har du någon favorit av dessa?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-06 14:08:01

Sv: Igår var jag funktionär för ett lopp i gbg. Det hette Spring för barnens skull lr nåt och pengarna skulle gå till Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus... så jag hoppas att dom fick in lite pengar. :) Men det var bara 7 löpare med igår, så jag fattar inte riktigt hur mkt pengar dom kan få in på det.

Postat av: matilda

Publicerad 2009-09-06 14:37:41

den andra bilden uppifrån va redit cool :)

Postat av: Melinda

Publicerad 2009-09-06 15:16:21

Hehe vilken rolig fluga. Jag gillar nog den sista bilden mest, men alla var jätte fina!



kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-06 16:44:21

Fantastiska bilder!! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-06 16:54:43

sv: vad kul, taack hannah. :D:D



underbara bilder. jättefin skärpa. flugan ser dock lite läskig ut. ;) haha. :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-06 18:39:59

Helt otroligt vilka underbara bilder på flugen alltså! riktigt älskar dom :) hehe jajamensan, det tror jag också, att flugorna gillar dig ;) <3



Hihi, så flugan gjorde också balansen ;D

Puss. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela