The Children

Publicerad 2009-09-08 17:53:42 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson


Idag var jag efter skolan var jag med en kompis, Cornelia (♥). Vi såg på en film, The Children hette den. Fy asså vad den var äcklig. :O Varje gång jag ser ett barn nu efter att ha sett den filmen kommer jag typ bli rädd ju, haha! ;) Det var en spräckfilm, fast den var mest äcklig faktiskt, ursh… Jag hatar skräckfilmer med barn, barnen blir ju så läskigt då. Haha! Någon mera som har sett den kanske?

Jahopp, mera har väl inte hänt denna tisdag faktiskt. Åh, man märker verkligen att hösten är här ju! :) Flera av löven börjar ändra färg & värmen lämnar oss mera & mera varje dag. Ska bli mysigt med höst, jag längtar tills alla löven har fått sina fina höstfärger, så mysigt. Jag riktigt längtar tills min kamera & mitt favoritobjektiv fungerar helt igen.

Hösten blir så fin på bild! Älskar´t.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-09-08 18:28:38

Bra att jag inte är tjatig då :p

Japp, still sick... Men håller förhoppningsvis på att bli bättre nu, äntligen :)

Är inne på femte veckan med förkylningen nu >.<



Jaa, lite otur man ska ha, inte ofta man får en femtioöring insparkad i ögat :p De på sjukhuset tittade väldigt konstigt på mig när vi berättade det ;)

Japp, ser t.om. bättre på ögat nu än innan operationen. Men istället för en vanlig lins har jag en glaslins.

Förstod aldrig hur allvarligt det var fören efter operationen och läkaren gick runt och skröt för sina arbetskollegor om hur bra operationen hade gått :p Var visst massa saker som gått sönder i ögat.



Ja, agility är alltid roligt :)

Postat av: sawir

Publicerad 2009-09-08 19:18:42

sv: tack :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-08 21:25:49

Vad roligt att du och Cornelia såg den filmen :) såg på trailern och den verka verkligen läskig den filmen ;O hihi, ifall jag också skulle se den filmen skulle jag säkert också bli rädd för ett barn, haha ;) sånna filmer är typ speciellt läskiga, eller hur man ska säga xD



Ja, visst märker man att hösten är här nu :) och det mörknar mer och mer.. det är något som jag inte gillar så mycket, men hösten är ändå mysig :) Förstår att du längtar tills din kamera och ditt favori objektiv fungerar helt igen <3 åh, längtar tills mitt objektiv också ska funka igen, måste verkligen lämna in det! ;P



Jättehärlig bild bästaste du! (Y) så fin :)

Puss. ily! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela