Solnedgången...

Publicerad 2009-09-26 19:09:23 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Denna solnedgång måste varit den fräckaste solnedgång jag har sett, faktiskt. ;) Den var så himla fin & häftig på något sett. Och så hade man ju braigt sällskap… ♥

Jag hoppas att ni gillar bilderna ovan, någon som har en favorit kanske? Jag hoppas också att ni får en fortsatt fin lördagskväll! Det börjar redan att mörkna ute, tråkigt då klockan bara är 19.09 (det hade varit helt okej om den var 19.10, haha). Jag saknar den ljusa sommaren, det var ju ljust tills midnatt då ju. Kan någon säga mig vart all tid tar vägen?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-09-26 19:48:25

Jätta fina bilder. Jag gillar den första bäst. Hoppas att de inte tar för lång tid att packa allt. Måste vara väldigt jobbigt att få ner allt, eller?

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-26 20:19:53

Åh så himla fint det var där alltså och vilken helt underbar solnedgång det var när vi var där :D <3 minns det som igår! :O <33 hade verkligen så himla skoj! <3 :')



Svårt att ha någon favorit av dessa bilder, alla är så himla underbara och alla färgerna är så fina :) kanske att min favorit är den första bilden. ;) <3



Saknar också den ljusa sommaren, då det var ljust länge på kvällarna, men nu blir det ju mörkt så himlans fort.. :/ tänk va tiden går undan alltså :O

Ha en fortsatt fin lördagkväll ni också! Puss. ily <3



Sv: Tack för lycka till:et och tack för den fina kommentaren :) <3

Wiie, ja vill jättegärna se ditt rum, skulle vara jätteskoj om jag kunde komma till er igen :D!



Hehe ja, håller med, det borde vara olagligt att ha så mycket läxor, haha ;)



Puss <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-26 22:02:08

Verkligen jättefina bilder! Min favorit är nog nr. 1 :)

Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-27 08:51:37

Den första bilden är helt fantastisk!

Underbara bilder!

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-09-27 09:10:08

Tack så mycket =). Vad ska du hitta på idag då? kram

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-27 13:41:48

Sv: Haha... nja, kanske inte såå länge, men åtminstone någon månad till. :P

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-09-27 14:17:18

Fina! Hoppas allt går bra med flytten!

Postat av: Julia

Publicerad 2009-09-27 15:23:05

Tyckte alla bilderna var lika fina! Du tar jätte fina bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela