Shoppat idag.

Publicerad 2009-09-07 18:31:00 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson


Dagen började med att gå upp & sedan åka iväg till skolan. Efter skolan hade jag & min kompis bestämt oss för att åka ner på stan & handla lite. <3 Så idag handlade jag en vit huvtröja, superskön är den! :) Jag köpte även en väska också, min väska har nämligen gått sönder så det var dags för en ny. Dragkedjan på sidan av min gamla väska gick sönder, haha. Men nu är den ersatt av en hel väska, så bra… ;)

Sedan har det inte hänt så mycket mera idag, känner mig extremt trött då jag inte fick mycket sömn inatt, jag kunde verkligen inte somna utan jag bara låg & vred & vände på mig hela natten så var väldigt trött i skolan också. Kändes inte speciellt kul att gå upp i morse. 06.00. Speciellt inte roligt när man ska iväg till någonting så tråkigt skolan, undra varför de flesta tycker skolan är så tråkig? ;D Alla borde ju tycka den är rolig egentligen, då man tillbringar så stor del av sitt liv i ett tråkigt klassrum & lär sig nya saker, haha.

Vad har ni hittat på idag? ♥



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-07 19:46:29

Va roligt att du och din kompis åkte till stan och va roligt att du fick köpt en huvtröja och en ny väska :) jättefin väskan var alltså på bilden (Y) :D super <3



Åh va jobbigt att du inte fick mycket sömn inatt, då går man oftast och är trött i skolan nästan hela dagen, sånt är så jobbigt.. <3

Hehe ja, undra varför de flesta tycker att skolan är tråkig ;O



Idag har jag inte hittat på så mycket, skolan och efter skolan så har jag typ bara gjort läxor..

Ha det bäst. Puss! <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-07 19:46:56

Att jag glömde :O

Helt underbar bild på nyckelpigan bästaste du, riktigt fin alltså! :) <3 (Y)

Postat av: moa

Publicerad 2009-09-07 20:46:01

Ja man kan ju undra varför man spenderar så mkt tid i skolan som endå är så tråkig! Kunde inte skolan vara färre dagar i veckan :)

Ha en fortsatt fin kväll <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-07 21:21:22

Sv: Nej, jag tvivlar på det... men man kan ju alltid hoppas. :P

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-09-07 21:28:12

Kul att du blev glad :) Känner mig så tjatig när jag hela tiden skriver att dina bilder är otroligt fina, men älskar dina bilder, och bilden ovanför är underbar :)

Förstår inte hur du kan få så snygga bilder



Sv: Njaa, varit en riktigt jobbig dag faktiskt. Hemma från skolan eftersom jag fortfarande är förkyld. Men min krya-på-mig-dag tillbringades mestadels på sjukhus. Först på vårdcentralen för att titta så att jag inte fått lunginflammation eftersom jag varit sjuk så länge (tack och lov var det bara vanligt virus), och efter det var det nästan direkt in till stan och sjukhuset där för en ögonkontroll (fick en femtioöring sparkad i ögat för ca 1 år sedan, blev blind och fick opereras). De skulle kolla så att allt blivit bra).



Så tjaa, jättebra dag har det väl inte varit :p

Men hann träna lite lite slalom iafall, och den träningen är jag hyfsat nöjd med :)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-07 22:07:02

Låter som en härlig dag du har haft!

Kul med lite shopping. :)



Kramar

Postat av: jennifer

Publicerad 2009-09-08 17:43:04

Tack så mycket =). Hur har din helg varit då? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela