Rumpnissen.

Publicerad 2009-09-05 00:55:03 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

En söt liten and som var i en liten damm (?) med massor av andra änder utanför Universeum när jag & Sanna var där i början av augusti! :) Det var superskoj där! ♥

Hoppas ni gillar bilderna, jag har märkt att det blir ganska mycket fågelbilder här i bloggen. Jag får bara hoppas att inte att ni tröttnar på dem, får försöka variera bilder lite mera kanske… Eller vad tycker du? :) Men det är väldigt kul att fota fåglar, en utmaning & ingen bild blir sig lik den andra bilden.

Änderna åt väl alger på botten skulle jag gissa, så de åkte ner med huvudena under vattnet & upp med rumpan rakt upp i vädret hela tiden, så därför döper jag denna anden till de fina namnet; Rumpnisse. Så passande, inte sant?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-05 14:56:50

Så himla härliga bilder :) såg så rolig ut när typ alla ankorna som var i den där sjön (eller vad man nu ska kalla det) dök ner med huvudet och sen så såg man bara rumpan sticka upp, hihi ;) Ja, visst var det så himla skoj när vi var där! :) <3 längtar tillbaka.. ♥



Vi tröttnar absolut inte på fågelbilderna, bara roligt att se ju och jag tycker du varierar bra med dina bilder :) (Y)



Ha det bäst! Puss. ily <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela