Photos from March -09

Publicerad 2009-09-14 00:09:58 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Bjuder på 2 bilder som jag fotograferade i mars i år. :) Har inga nya bilder att visa så det får bli dem så länge så inte bloggen känns helt död. ;) Fixade nämligen lite med mars albumet till galleriet idag (igår) & då hittade jag de, hoppas ni tycker om bilderna vilket jag gör.

Har ännu inte skrivit om Cayennes lopp i Nykvarn i agility som han sprang idag (igår), men jag gör det imorgon (idag) istället då mamma får berätta mera om loppet. Hoppas det är okej. <3

Godnatt, vi hörs. :)


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-15 21:10:03

Jättefina bilder bästaste du! :) (Y) Så fin den på svanen och så söt den på Cinnamon :) <33



Va roligt att du fixat lite med mars albumet :D

Hoppas ni har haft en bra dag. Puss! <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-15 21:12:45

Testade nyss att skicka en kommentar här precis, men det verkade inte funka, så jag testar igen. ;) <3



Verkligen jättefina bilder bästaste du :) så fin på svanen och så söööt på Cinnamon. :D



Vad roligt att du fixat lite med Mars albumet, alltid lika roligt att se dina bilder ska du veta. :) (Y)

Hoppas ni har haft en bra dag. Puss. ily <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela