Paraplyet som gäller.

Publicerad 2009-09-02 07:14:33 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson


Det spöregnar ute idag, inte skoj. Så nu är det paraplyet som gäller påväg till bussen, annars riskerar jag att se ut som att jag skulle ha badat med kläderna på. ;) Och det vill man ju faktiskt inte, eller vad säger ni? 

Juste ja, ni som undrar vad det är för mobil jag fick igår med posten, så var det en Nokia 6600i slide. :D Älskar den! ♥ Hihi.

Hoppas ni har bättre väder än oss i Södertälje idag! Nu ska jag kila till bussen, hej!




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-09-02 07:45:55

Det heter Hotell Laurenti =). Hur är det med dig annars idag då? kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-02 13:28:00

Åh så tråkigt att det spöregnade/spöregnar hos er.. inte alls roligt. Här är det lite mulet men solen är ändå framme :) hoppas solen kommer till er också (Y) :D



Gick in på google och kikade in mobilen som du har, kanon fin! :)



Puss. ha det bäst. ily! <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-02 13:29:18

Jättehäftig bild du tagit bästa bästis. :)

Har du tagit den typ på en cd-skiva eller nått? :D tänkte på färgerna, för när det är vatten på en cd-skiva så har jag för mig att det blir sånna härliga färger :) (Y) jättefint. Mästerfotografen <3



Puss

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-02 13:37:59

Sv: Jao, det kämpar jag för. :)

Kan meddela att det inte varit nåt vidare väder här heller. Det spöregnade och blixtrade förut. -.- Men det höll upp och var ganksa soligt och varmt när jag åt lunch med mamma, så det var ju tur... för nu regnar det igen. :P

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-09-02 14:23:33

Hej! samma var det oxså här på fm, men nu är det uppehåll och lite sol, men blåser som bara den. Så håll i paraplyt/ Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela