Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-08 20:16:22

Åh! Vad sör han är. =) Såg att du hade updaterat länksidan. Du får gärna länka till mig. =) Vad har du gjort idag?

Kram

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-09-08 20:58:17

Fin bild på Cayenne! Kram på er!

Postat av: moa

Publicerad 2009-09-08 21:21:27

Jätte fin bild på sötnosen! :)<3

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-09-08 21:32:19

Cayenne är så söt :)



Sv: Ja, väldigt jobbigt. Man missar ju en massa saker, och blir otroligt trött (och vissa dagar rastlös) av att vara sjuk så länge. De flesta dagar är min röst så gott som borta eftersom jag hostat så mycket, och har även fått den värsta träningsvärk jag någonsin haft av hostan, vissa dagar har jag knappt kunnat röra mig pga. det :/

Ja, jag var helt lugn innan, tänkte inte alls på det eller så, men precis innan operationen började jag förstå att det inte var lika enkelt som jag trodde, och efteråt.... Aldrig haft så ont som efter den operationen, ville bara klösa ut ögat >.<



Jadu, jag vet faktiskt inte. Satt och pratade med några vänner, när en i parallellklassen plötsligt sparkade på femtioöringen, som på något sätt kom in mitt öga (hann inte reagera, så tyvärr hann jag ju inte blinka), och studsade bort. Väldigt konstigt alltsammans :p

Utav skadan fick jag stor gråstarr (något som gamla personer brukar få), det var av denna jag blev blind. Det ordnade sig iafall tillslut, ser mest det komiska i det nu :P

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-08 21:32:43

Nej men gud så söt han är Cayenne! jag riktigt älskar denna bilden på honom :) <3 helt underbar alltså, och färgerna är ju helt underbara :)



Mästerfotografen du alltså!



Puss. ily <3



Ps. hihi, så gulligt smeknamn, storöra ;) <3 Ds.

Postat av: Rebeck P.S

Publicerad 2009-09-08 21:56:39

Svar: Ja gillar också enkelheten, Tack ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela