I can feel the autumn in the air...

Publicerad 2009-09-06 21:00:31 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson


Jag hösten. I varje fall 2a efter sommaren, för sommaren slår ändå alla andra årstiderna med hästlängder måste jag ändå säga. :) Men man får underbart vackra bilder när alla löven ändrat färg, älskar verkligen färgerna. Vad tycker du om att sommaren lämnar oss & hösten börjar göra sig hemmastadd?

Jag hoppas du gillar bilden ovan jag fotat. Själv tycker jag den verkligen speglar vad hösten är, färgglad men ändå mörk. Jag tycker att dagarna borde vara ljusare ändå.

Jag skulle även tacka lövhållaren här i bloggen sa hon, egentligen sa hon det på skoj men jag gör det bara-för-att, haha. Så tack! ;)




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-06 21:08:18

Älskar hösten just nu <3<3



Love you <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-06 21:36:33

Älskar också hösten <3 Speciellt under Sep-okt. I november tycker jag att det mest är trist, så mycket regn och så.. :( Fast lite mysigt ändå ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-06 22:37:02

Underbar bild, verkligen höstig! :) <3

Ska bli så mysigt med höst, men samtidigt gillar man ju sommaren, värmen o allt, men som sagt hösten är så himla mysig, med alla dess färger och massa annat. :)



Håller med, det börjar ju mörkna jättemycket nu det är det jag tycker är lite tråkigt.. det är så skönt på sommaren då det är ljust länge men på vintern mörknar det jättetidigt.. men ibland är det faktiskt mysigt ;) speciellt om man sitter inne, typ kollat på tv eller något sånt också har man tända ljus, åh va mysigt. :D



Puss. ily! <3

Postat av: Cornelia ( Nela )

Publicerad 2009-09-07 08:24:13

Varsegod varsegod ;) <3

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-09-07 18:27:05

Älskar dina bilder! Och bilden ovanför får mig nästan att börja gilla hösten, och det är inte lätt ; ) Bilden var otroligt vacker <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela