Gröna Lund.

Publicerad 2009-09-19 07:47:59 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Jag ska strax åka iväg till Gröna Lund & träffa Sofia. (♥) Det ska verkligen bli jätteskoj! Vi ska vara på Grönan hela dagen så jag tror inte att det blir mera uppdatering idag så nu får stå ut med dessa 5 bilder så länge som jag hoppas att ni gillar, de matchar ju till inlägget i alla fall (gröna). :) Kameran får inte heller följa med & det kanske är förståeligt, men jag har ju alltid min mobil (med 5.0 megapixelkamera), så det kanske blir någon liten bild i alla fall. Vi får se.

Jag hoppas inte det är jättemycket folk nu bara, vilket det säkert kommer att vara då det är sista dagen som Grönan har öppet, speciella erbjudande, underbart väder & en lördag… Haha, oddsen är inte så stora att vi blir de enda som ska till grönan idag skulle jag tro. ;)

Ska som sagt bli jätteroligt! Men nu måste jag kila, ciao.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-19 08:20:49

Riktigt kul ska det bli :) men någon slags kamera måste vi ha med :P

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-19 08:29:12

Sofia: Ja! :) Men vi har ju min mobil, den är faktiskt hyfsat bra för att vara en mobil.. ;D



Plus att du skulle väl ta med dig din. Eller? ;P

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-09-19 08:52:31

Ja det är det verkligen =). Ha det så roligt på Grönan idag! kram

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-19 09:30:18

Gud va roligt! :D

Sv: Haha... ja, det är var rätt kul. :P Men man skämde ju ut sig rätt rejält oxå. haha.

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-19 09:40:01

Jättefina bilder. Den första gillar jag skarpt. :)

Ha så kul på gröna ludnd!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-19 09:45:58

Låter superskoj verkligen! :)

Skoj att du har sån bra kamera på mobilen (y) då kommer det bli jättefina bilder om du tar några, helt säker på det (y) :D min kamera på mobilen har ju 3,2 megapixlar och jag tycker den tar bra bilder faktiskt tänk då va bra din är. ;D <3



Jättehärliga bilder. Så fina. :)



Ha så skoj idag! :D Puss

Postat av: Moa

Publicerad 2009-09-19 15:40:05

Ha det så kul på grönan!

sv: Jag ska inte göra så mkt annat än att ladda inför imorgon! :)<3

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-19 20:10:24

Hoppas ni får det skoj på grönan.



Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-19 21:42:24

Kul mad gröna. Var där när jag var i stokhom siss. Lisebärg som jag ska till imåån är stråt vassaren

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-19 23:41:48

Så skoj! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela