Behind the clouds the sky is blue and the sun is shining.

Publicerad 2009-09-10 10:15:38 i Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Jag vaknade av att jag hade ont i hela kroppen, så jag tror jag har feber nu också då det alltid gör ont överallt när jag har feber. Jag tror att jag har feber för jag kan inte hitta termometern & jag orkar inte anstränga mig att leta jättenoga heller, haha. Ska lägga mig i sängen igen efter detta inlägg, det är så kallt. Halsen, den är också värre idag…

Nu blev det verkligen ett "åh-det-är-så-synd-om-lilla-mig" inlägg men jag hoppas det inte gör någonting. ;) Men jag är ju förkyld (som dem flesta är/har varit & jag ska egentligen inte klaga, så farligt är det inte). Men ursh på att vara förkyld alltså!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-09-10 12:47:26

Hej gumman, hoppas att du kryar på dig. Inte kul alls. Men titta på vä sida på molnet så ser du cayenne i profil nästan, en sådan avbild kram från oss

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-10 16:10:50

Åh nej va tråkigt att det är värre idag.. :( stackare <3 vi håller tummarna stenhårt på att du så fort som möjligt blir frisk igen! (Y)



Sån himla fräck bild, gillar verkligen den! :)

Puss. ily! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela