Färgglada höst.

Publicerad 2009-09-14 14:03:25 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Jag var nyss ute & fotograferade massor med hösttecken. :) Har du någon favorit av bilderna ovan? Nu kan man verkligen se att det är höst, mysigt det!

Jag är fortfarande sjuk, så jag stannade hemma från skolan idag också. Men imorgon tror jag att jag ska gå, vill inte missa någonting mera i skolan nu, har redan missat en del. Jaja, det får man väl ta igen sedan.

Nu hade jag tänkt göra någonting, kanske gå ut med hundarna på en promenad i det fina vädret, får se hur det blir med det. Eller så fortsätter jag sitta här & käka halstabletter & försöker fixa med en höstlayout till min hemsida. Hm, svårt val dära! ;)

Hoppas ni får en fortsatt fin måndag!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie, Ganti & Kippo

Publicerad 2009-09-14 16:08:07

Härligt, måste ta med kameran ut ikväll på promenaden. Inte roligt att vara sjuk, krya på dig. Sitter själv med en layout som jag inte vet vad jag ska ha för färger på.

Postat av: Jennie och huskyn Exxa

Publicerad 2009-09-14 17:40:29

Åh, vackra bilder som alltid!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 18:15:45

Du får verkligen krya på dig tills Lördag <3 :) Bara några dagar kvar nu :P Shiit1 Längtar <3<3



Så fina bilder :) gillar alla men gillar dom fyra sista mest tror jag <3 :)



Ktya på dig nu <3



Puss <3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-14 21:47:43

Härliga hösttecken. Min favvis är nog trean men alla var såklart fina. :)



Kramar

Postat av: Moa

Publicerad 2009-09-14 22:34:25

Vackra bilder! :D<3

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-09-15 10:27:59

Jättemysiga bilder tjejen! Hoppas du får en bra dag. KRAM

Postat av: marigona

Publicerad 2009-09-15 11:57:55

hahah jag kunde inte stå emot! älskade den :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-15 21:21:31

Superhärliga bilder, riktigt älskar dom! :) (Y) som vanligt så älskar jag färgerna också ;D jag tror att min favorit är den sista, kan inte riktigt bestämma mig, alla är ju så himla fiiina. :) <3



Åh stackare som fortfarande är sjuk.. :( hur mår du nu, bättre? hoppas verkligen det. Krya på dig bästaste du <33



Puss. ily!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela