En rolig liten bild.

Publicerad 2009-09-10 17:10:34 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson


Bjuder på en rätt så rolig bild enligt mig. ;) Cayenne halv blundar på den & Cinnamon han… Ja, han gör som han oftast gör när jag tar fram kameran. Hihi.

Idag är det agilitykurs för mig & Cinnamon, men eftersom jag är sjuk så tror jag inte att jag kan gå, är väldigt trött & känner mig hängig så det kanske inte är någon idé. :/ Så tråkigt, för kurs är ju så roligt. Vädret igår var också helt underbart, blå himmel nästan hela dagen vilket det inte har varit på länge. Idag är det också helt blå himmel & det har det varit sen imorse. Cirka 23 grader är det ute också men såklart är jag sjuk & kan inte gå ut. Men det förvånar mig faktiskt inte speciellt mycket, har ju alltid otur jag. Faktiskt, åtminstone väldigt (!) ofta.

Nu ska jag fortsätta att fixa mitt galleri, dags för att få upp det snart tycker jag. :) Något att se fram emot kanske, många har nämligen sagt åt mig att fixa det snart, haha.  Kram!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-10 17:36:50

Söta Cinnamon och Cayenne <3 :)

Hoppas förkylningen går över snart!! du får ju inte vara sjuk om 9 dagar!!



Puss <3



Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-10 18:43:42

Sofia: Näe, jag får absolut inte vara sjuk den 19e, fast då tänker jag inte bry mig om att jag är sjuk ändå. ;) Haha! (A) <3

Puss!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-10 19:38:08

Haha, så söt bild!

Krya på dig!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-11 14:11:33

HAHAHA... så sött! :D <3 Krya på dig! Själv har jag fått lite ont i halsen. :( Men är det inte värre än så får jag vara glad ändå. :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-11 15:30:23

Hihi, åh så söt och rolig bild på fjärilarna :) dom är bara för söta alltså :D <3



Stackare som fortfarande är sjuk.. :( nu när det är så varmt också ja också är du sjuk just då.. sån otur alltså, tycker det är så synd om dig, eftersom du har sån otur ibland och det här med att du är allergisk o allt.. <3

Krya på dig, hoppas du blir frisk snart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela