Den söta Golden retrievern.

Publicerad 2009-09-12 20:32:54 i Foto - hundar

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


2st bilder på en söt liten (eller jag kan inte säga att den var liten direkt då, men söt var den) Golden retriever som satt utanför vårat tält på agilitytävlingen idag. :) Att de söta hundarna alltid sätter sig utanför vårat tält på tävlingar, dem kanske var sugna på att vara med på kort? Hoppas ni gillar bilderna, jag tyckte bakgrunden vart fräck.

Måste passa på att tacka för alla era fina kommentarer jag fått av er idag (& varje dag). Man blir så glad för varje fin kommentar man läser, åtminstone blir jag det! Det är ni som gör att man vill fortsätta blogga & visa sina bilder ju.  Tack!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-12 20:40:39

Söt söt söt! :)

Supersöt och fin bild! <3<3 alla hundar dras till dig för du är så snäll <3 :) :P



puss <3

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-12 21:48:22

Sofia: Naaw, sötnos där! ;) <3

Tack! :) puss

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-13 00:15:21

Vilken sötnos alltså! :) kanon fina bilder <3

Exakt, håller med Sofia, alla hundar dras till dig för att du är så snäll :) <3



Visst blir man glad av alla kommenterar man får. :)

Får passa på och säga så lite så för kommenterna du fått av mig <3 tack för alla fina kommentarer jag får av dig snällaste du :)

Puss. ily!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-13 00:15:48

Ps. Tycker också bakgrunden blev väldigt fräck i dessa bilderna :) <3 Ds.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela