De första riktiga höstbilderna | 09-09-09

Publicerad 2009-09-09 11:49:30 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Som ni säkert redan listat ut så stannade jag hemma från skolan idag, halsen har blivit värre nu. Jag var ute med hundarna i det underbara vädret en liten stund nyss, kameran fick också följa med för vädret var så fint & nu har löven börjar skifta färg! :)

Bilderna ovan är några utav de jag fotograferade, jag tyckte bilderna blev riktigt höstiga & fina. Färgerna älskar jag, nu är det verkligen höst här ju! Jag gillar bilderna, vad tycker du om dem? <3 Jag älskar den 2a bilden, den är så himla typiskt söta lilla Cinnamon… ♥ Haha, ser ni inte vad som hänger i hans mungipa & fastnade där? Han fick inte bort den hur han än tog sig till. ;) Du är ju för gullig Plimpis!

Nu hade jag tänkt krypa under ett varmt täcke, se en film & dricka te. Hoppas ni får en fin 9e september i alla fall & att ni kan njuta av de fina vädret idag. Kram!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-09 14:24:23

Hej! Vilka fina höstiga bilder du har, och vilka vackra hundar!

Kolla gärna in våran blogg, (där kan du se min chihuahua Ludde!)

Kram

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-09 14:29:20

Anonym: Tack så mycket! :)

Vad är din bloggadress då? ;)

Kram tillbaka

Postat av: moa

Publicerad 2009-09-09 15:26:23

Fina höstbilder! Krya på dig, det är inte kul att vara förkyld :/<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-09 16:02:54

Åh sånna himla underbara bilder! verkligen höstiga och jag älskar färgerna, så färgglada, jättefint med bakgrunden då man ser alla olika färger (Y) :)

Ni har verkligen fått höst hos er nu, riktigt så är det inte hos oss, träden är fortfarande rätt så gröna, på några ställen ser man lite höstfärger men inte riktigt än så har inte hösten kommit helt. Den kommer väl snart ;)



Hihi, så gulligt att en liten gren hänger i Cinnamons mungipa, sötisen alltså och lika så Cayenne, båda är så himlans söta! :) <3



Nej stackare, så jobbigt att halsen känns sämre nu än innan :( jag som hade hoppats på att den hade blivit bättre <3 men hoppas den blir det så snart som möjligt, usch för förkyldning alltså.. :/



Det låter mysigt det: krypa under ett varmt täcke, se en film och dricka te, det är alltid mysigt. :) (Y)

Tack bästaste du, hoppas du också får en fin 9e September <3 :) fuskigt att ni har fint väder, här är det lite mulet, men inget regn i alla fall, så det är ju skönt :)



Puss. Nu så fort som möjligen ska jag svara på din kommenterar som du skicka igår :) Puss. ily! <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-09 17:40:57

Superfine bilder, som alltid <3 :) Älskar hösten, just nu är det min favorti årstid för det händer så många bra saker för mig just nu :)



Puss ily <3

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-09 18:02:27

Sofia: Tack sötis! :) Ja, den 19e ska verkligen bli så kul! :) Puss tillbaka, ily to.

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-09 18:04:59

Den nittonde kommer bli så kul! <3



Puss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela