Bilder från Varberg i oktober 2008. :)

Publicerad 2009-09-02 18:18:11 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Några av er som följt min blogg sedan 2008 kanske vet att jag var i Varberg, Kärradal i oktober förra året. :D Jag har inte lagt ut bilder därifrån tidigare, jag vet inte alls varför då jag måste säga att jag gillar bilderna i detta kollage väldigt mycket. :) Dock har jag lagt ut pussbilden på hundarna tidigare, men det var väldigt länge sedan (ett år ungefär). Man kan även se på den 1a bilden i kollaget att det är höst, hihi.

Bilderna ovan är fotograferade av mig med min kompaktkamera, jag köpte ju inte min systemkameran förrens i januari i år. <3

Åh, vad jag längtar tillbaka till Varberg!! Vi bodde precis vid ett berg, där den där fantastiska utsikten var, hur underbart som helst alltså! :O Eller vad säger ni? Jag hoppas att ni gillar bilderna i kollaget, det gör jag! Det är kopiering förbjudet på bilderna som alltid också.. :)

Har ganska många mera bilder därifrån, skulle det vara skoj & se mera? Fick sån himla lust att lägga in dem nu, väldigt bra med tanke på att jag har lite bildbrist just nu då min kamera & favoritobjektiv är sönder. Men jag ska lämna in de & se vad som är fel snart... Önska kameran & objektivet lycka till, jag tror det kan behövas.

Nu tänkte jag avsluta denna blogg, hoppas ni får en fortsatt fin 2a september allihop! ♥


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-09-02 18:41:19

Åh, vilka härliga bilder!:D

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-02 19:08:10

Åh nej, är kameran sönder!? Aj aj, det var inte kul.



Jättefina bilder!

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-09-02 19:35:00

Underbara bilder på ett underbart ställe Kramen

Postat av: Moa

Publicerad 2009-09-02 21:53:26

Jag minns det som igår när du bloggade om Varberg och la ut dom där bilderna förra året, tänk vad tiden går :o<3



Ha en trevlig kväll! <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-03 16:19:30

Åh såå himla underbara bilder och utsikten var så himla fin där :) <3



Hihi dom är ju bara för söta dina små fjärilshundar, älskar bilden då dom pussar varandra :)

Ja! det skulle vara jätteskoj o se fler bilder från varberg och du har ju också lagt in fler, så ska ta o kommentera den bloggen också :) (Y)



Vi önskar kameran och och objektivet lycka till :) (Y) så tråkigt att de gått sönder ):



Puss. ily! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela