Besöksrekord. :)

Publicerad 2009-09-12 22:09:14 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson



Idag har jag haft besöksrekord i bloggen, nästan dubbelt så många (unika) besökare än vanligt som brukar kika in hos mig har varit här inne idag & dagen är ju ännu inte slut. Det verkar som att många var nyfikna på våran debut i agilityn idag… Skoj med besöksrekord ju! :) Synd bara att inte alla lämnar en rad efter sig så man vet att ni har varit här & kollat.

Imorgon får vi hoppas det går lite bättre för Cayenne i Nykvarn. Jag bjuder på en liten bild på Cayenne innan jag kilar. Jag gillar den, vilket jag som vanligt hoppas att ni också gör. Jag tyckte det blev fint med färgerna i bakgrunden.

Man kanske borde ha debut oftare, eller vad tror ni?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-12 23:21:39

sv: taack hannah! :D



hoppas du haft en bra dag! :) ^^

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-13 00:21:05

Weeey va roligt med besöksrekord, och till och med nästan dubbelt så många besökare än vanligt :) jag tror också jag fick besöksrekord idag :D men nu när jag kolla precis så visar den inget för den 12 :S konstigt, det kanske funkar ifall jag testar igen. Hoppas det. :)



Kanon söt bild på Cayenne :D Bakgrunden tycker jag var fin också, fina färger som vanligt :) <3



Hehe ja, kanske borde man ha debut oftare ;)

Imorgon är det i alla fall mer tävling, kanske ännu ett besöksrekord då också? vem vet? :D

Ha det bäst. Puss. Sov gott :) <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-13 09:39:03

Roligt med besöktsrekord! :D

Postat av: Julia

Publicerad 2009-09-13 18:11:08

Hejsan!



Jag brukar kika in på din blogg minst 2 gånger per dag. Själv har jag en Cavalier tik Nanzie. Vi håller oxå på lite med agility, precis vad du gör :) Ser oxå att du har 2 papillon. Min stora syster har 1, och så har hon 1 Pahléne. Samma sak fast med hängande öron. Fast själv håller hon inte på med agility.

Fast jag kanske ska börja, med Phalénen Minna :)



Ville bara kommentera så att du iallafall vet en som brukar läsa din blogg.



Tycker du tar så otroligt fina bilder! :O

Och min högsta önskan är att få en alledels egen systemkamera :P



Mvh Julia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela