75st bilder i galleriet! :)

Publicerad 2009-09-11 15:20:10 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson


Äntligen va? Nu är galleriet klart, i alla fall januari/februari bilderna. :D 75st bilder finns nu där, vissa som aldrig ens har visats innan. Så vad tycker ni? Hoppas ni gillar bilderna där inne också. Bilderna är inte copyrightskyddade inne i galleriet, men för det betyder det inte att det är okej att ta bilderna, tvärtom! Det tog så långt tid att få galleriet klart för jag hade beskärt alla 75 bilder (har ju de flesta bilderna i stående höjd som ni säkert ser, tyckte det blev finast så faktiskt) & sen skyddade jag dem… Sen ångrade jag ju mig såklart för det blev väldigt plottrigt & fult, så då var det ju bara att radera & göra om allting jag gjort, vilket var väldigt jobbigt. Haha! Men är faktiskt glad att det blev som det blev för enligt mig vart det mycket bättre som det blev nu! :)

Jag känner mig fortfarande hängig idag & febrig. :/ Får ta & friska till under helgen för idag är det ju fredag! :) Jag var åtminstone ute med hundarna idag på en liten promenad, det orkade jag med i alla fall, skönt var det! Kameran följde med & så fotade jag bilden ovan, blå himmel idag också. Trevlig helg allihopa! ♥

Glöm inte att skriva vad du tycker om bilderna & upplägget jag gjort i galleriet nu.
Men glöm såklart inte att kika in där först.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2009-09-11 15:30:11

Galleriet blev ju jätte bra! :)<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-11 15:35:21

Kanon fin bild på månen! :) så fina färger. (Y) <3



Wiiie va roligt att du fixat färdigt i galleriet, ska kika så fort som möjligt!! är helt säker på att det är kanon fina bilder och att galleriet är fint över huvud taget :D <3



Hoppas verkligen du blir frisk nu under helgen, så tråkigt att vara sjuk.. Krya på dig (igen (: ) bästaste du <3 va härligt att du orkade med att gå ut med hundarna, alltid något då man är sjuk, du kanske börjar bli lite lite bättre i alla fall? hoppas det <3 :) Här är det blå himmel också, åh va härligt alltså! :D



Nu ska jag svara på kommenterena jag fått av dig Sen så ska jag kolla på galleriet! :D hihi wiiie, tänkte säga att man sparar det bästa till sist, men både och är ju bäst, hihi så roligt att du skriva till dig och så roligt att se bilder du tagit <3



Puss. Trevlig helg på er också, ily :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-11 18:03:59

Fina fin bild :) Längtar till på lördag <3<3 :)



Ska precis titta in i galleriet, blev säkert jättefint. Hoppas på att kunna köpa en systemis snart :P



Puss <3

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-11 18:38:21

Sofia: Tack! :) Jag längtar också till nästa lööördag! :D Ska bli super!! <3

Hihi, hoppas du kan köpa en systemis snart då. ;)



Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela