Vråken & det dumma objektivet

Publicerad 2009-10-01 16:50:26 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Igår när jag fotade dessa bilder så kom det en väldigt stor vråk av något slag som flög väldigt nära marken. Jag hade kameran & telezoomet redo & skulle fota den. Vråken gav mig ungefär 20 sekunder (väldigt bra tid för att vara en fågel, hehe) men mitt dumma objektiv kunde såklart inte få in fokusen på vråken så den hann ju försvinna efter ungefär 20 sekunder. Snacka om att jag blev sur på mitt objektiv, kunde säkert fått en fräck bild på den då den var väldigt nära. Det brukar ju oftast vara objektet som förstör bilden, inte objektivet när de inte kan ställa in fokusen… Haha, den där meningen lät lite konstig.

Jag hatar dig dumma telezoomis!  

Nu vill jag verkligen skrota dig & byta ut dig mot ett bättre… Jag fick i alla fall bilderna ovan, hoppas ni gillar dem. Jag tyckte den på min lilla kamera blev rätt så fräck faktiskt, fick bara en knasig idé som slutade som den bilden, hihi.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-01 22:39:20

Åh vilken otur.. att objektivet inte fick in fokusen på vråken men jag tycker den bilden som du har i detta inlägget är riktigt cool! gillar verkligen den och även de andra bilderna, alltid lika fina bilder du tar alltså! :) (Y) <3



Mästerfotografen du alltså! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela