Undra hur dem hittade dit...?

Publicerad 2009-10-06 23:22:28 i Designer




Jag håller på med en ny layout, dock är den inte ny från grunden eller någonting sådant utan har bara ändrat alla färgerna för jag gillar denna väldigt mycket, speciellt headern! Men jag tror faktiskt att det kommer bli höstigt & fint ändå, planerar att ha den uppe imorgon, får se hur det går med det. ;) Nu måste man ju ändra till höstigt då hösten är här på fullt allvar.

Jag gjorde även en testblogg för jag skulle ändra bloggen lite, fick då 8st kommentarer inom loppet av en timme (på testbloggen) på lite testbilder jag la ut i ett inlägg för att se hur det skulle se ut sedan. (?) 

Undra hur dem hittade dit? ;O Haha, rätt så skumt enligt mig att så många hittade dit utan vidare sådär med en blogg jag precis skapat & som var som test.

Nu hade jag tänkt sova, vi hörs imorgon.

God natt!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-07 15:33:18

Tycker layouten blev huuuuur fin som helst! :D precis som att det var superfint med mer grönt här inne så passar det även super med orange, mer höstigt liksom. :) Fuskigt att du är så bra på att fixa layouter! ;) duktiga du alltså :D <3



Hehe ja, undra hur dom hittade dit, men så skoj att det kommenterade så många bara inom en timme :) (Y)



Jättefina bilder bästaste du! :) (Y) Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela