Stentrappan i skogen nästa

Publicerad 2009-10-30 10:47:35 i Hundarna C

 
 
 

Ska alldeles strax ut i skogen på en långpromenad, alltid lika mysigt att gå i skogen tycker jag. Speciellt nu när den underbara hösten är här & alla löv är färgglada. Någon som håller med?

Får se om jag tar med mig alla tre C eller bara 2st. ;) Alltså Canon då, men jag tror minsann att kameran får följa med. I annat fall behöver jag i alla fall inte oroa mig för bildbrist då jag har säkert 50st (?) bilder kvar att visa från när Sofia var här. Om inte mera! 

3st andra favoriter från skogen är här ovan, gillar känslan i den första bilden väldigt mycket. Annars gillar jag den 2a bilden, Cayenne ser så himla busig ut där, haha!

Vilken gillar du mest & varför?

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-10-30 15:44:12

Svar: Tack! =)



Du har så söta hunder så :D

Postat av: alice

Publicerad 2009-10-30 21:24:17

Vilka fina hundar du har! Och du är ju grymm på att ta kort. :)

Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-30 21:54:33

Jag tycker ochså att de är jätte mysigt att gå i skogen. Gillar alla fina färjer nu på hösten =)

Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-30 22:32:19

Wow! Vilken vacker natur!

Gillar första bilden skarpt!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-10-31 00:03:40

Fina bilder! Och stentrappan var inte så tokig den heller :) skulle också vilja att det fanns en sådan i våran skog! :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-31 00:15:44

Ja, håller verkligen med! visst är det så härligt nu när den underbara hösten är här och alla löv är färgglada :)



Va roligt att du har så många bilder kvar att visa från när du var med Sofia. Som sagt, ser verkligen fram emot att se alla bilderna :D (Y)



Tycker precis som du, gillar känslan i den första bilden och på den andra bilden ser Cayenne så himla busig ut ;) men jag måste nog faktiskt säga att det tredje bilden är min favorit, älskar färgerna i den bilden! :)



Hoppas ni har haft en bra dag :D Puss, ily! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela