Spökena C

Publicerad 2009-10-31 21:22:10 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson 

2 timmar och 9 minuter tills videoklippet laddas upp på youtube. Videoklippet som tog väldigt långt tid att fixa då den förbaskade datorn ville låste sig, startas om & låste sig igen medans jag fixade det så jag fick börja om hela tiden.

Bjuder på denna spökbild sålänge tills klippet kan laddas upp här på bloggen. Är de inte söta mina små spöken? *Host* jag menade såklart läskiga…!

Ha en underbart läskig Halloween alla söta bloggläsare!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-31 21:39:57

Åh vad söta dom är<3333333333333

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-31 22:23:00

Gah! Va söta! :D

Postat av: Louise

Publicerad 2009-10-31 22:49:58

Å vad söt bild!:D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-31 23:10:03

Tråkigt att det bara låste sig när du skulle ladda upp videoklippet.. :/ men hoppas det löser sig så du kan lägga in det här på bloggen, alltid kul med videoklipp! och såklart alltid roligt att se alla dina underbara bilder och läsa alla dina braiga inlägg! :D i love it ;) <3



Spökena Cayenne & Cinnamon är absolut de sötaste spökena jag någonsin sätt allså!! :D

Ha en underbar (eller ha en fortsatt underbar kanske låter bättre nu ;) ) halloween! :D <3



Vi håller utkik efter videoklippet om det kommer ut här i bloggen ;) :D Pussss! <3

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-31 23:12:04

Gud så söta dom är !<3 och så klart läskiga, haha :)



Sv: Jo det var väldigt läskigt men också kanske lite häftigt, men jag blev mest rädd.. haha. :D

Jag ska inte göra något speciellt jag heller. Vara hemma & ta det lungt bara :) Innan skolan börjar igen, usch.

8 veckor !? Det var lång tid ! Tur att man har mobiltbredband ändå, även fast det är sååå himmla segt.

Tänkte fråga om du hade något tips på något bra ställe att ha hemsida på ? Jag har ju på freewebs.com nu men det är inte speciellt bra & just nu går det inte att ändra något heller..



Ha en fortsatt bra Halloween !<3:D

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-11-08 18:33:55

Haha! Gud vad söta! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela