Sofia den söta ♥

Publicerad 2009-10-26 19:08:33 i Foto - porträtt

Fotograf: Hannah Larsson


Nu har Sofia åkt hem. :( Vi kommer ju i alla fall ses snart igen. Vi var ute i skogen från halv tio till halv ett, en riktig långpromenad med andra ord. Har verkligen hur många bilder som helst! Jag tror att jag kommer lägga ut dem ikväll eller imorgon, så håll utkik efter bildregn. Ja… Ni ska inte titta ut genom fönstret. Nej, utan här inne på min lilla blogg såklart, hihi! ;o)

Jag bjuder just nu på en av mina absolut favoritbilder på Sofia som jag fotograferade igår, tycker hon ser så naturligt glad ut här. :) Sofia tyckte också om denna bild. Det första hon sa när hon såg den var; "Gud, det där ser ju inte ut som mig."

Hon fick sig nämligen en liten makeover. Jag sminkade henne. Hon som aldrig har smink annars & lockade hennes hår. Hon som aldrig lockat sitt hår med locktång innan. :D

Vad tycker du om denna porträttbilden? I like it!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-26 21:50:39

Jättefin bild på Sofia! ni verkar ha haft väldigt kul. :) ser fram emot fler bilder, får hålla utkik! :D (Y)



Ha det bäst. Puss! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela