På bryggan

Publicerad 2009-10-14 15:57:33 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson


Några bilder från Juli tror jag att det är. :) Jag tycker faktiskt om dem på något sätt, vilket jag hoppas ni också gör. Mina fina underbaringar till voffar! ♥

Ska försöka uppdatera bättre, men inte så lätt att uppdatera så mycket när de är mycket läxor & prov, då hinner man ju inte fota så värst mycket heller. ;O Hoppas att ni stannar kvar ändå!

Nu ska jag göra lite matte & sedan träna lite på ett prov jag har på måndag, sen får vi se vad jag ska hitta på. Ha det bäst, puss!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-14 16:20:12

Men vad sööööta! Man blir så kär i de små liven!



Sv. Tack så mycket!

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-10-14 17:08:44

Så söta busiga bilder, bra tagna oxså mitt i vinddraget som man ser på Cinnamons päls som liksom flyger lite. Klart att du skall ägna dig åt dina läxor vi tittar in varje dag nästan. Må så gott o kramisar Hannah

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-14 18:00:11

Sv. Tack! Kan ju bara hålla med. hihi ;D

Har inte gjort något direkt idag. Men skriver något litet senare i bloggen sedan. Kramar

Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Publicerad 2009-10-14 18:42:08

Hit fortsätter jag komma tillbaka och förundras över dina otroliga hundfoton!!

Postat av: Wilma & Lotus

Publicerad 2009-10-14 19:19:33

Hej Hannah & fjärilshundarna!

Tack så mycket för den fina kommentaren, <3 Jag tycker att de hundtårtorna du gjorde till Cayenne och Cinnamom var jättefina också! Praktiskt att göra i muffinsformar om man inte vill göra en jättestor, :)



Puss, /Wilma - www.wilmasrecept.blogg.se

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-14 19:50:46

Åhh så söta bilder !:D Gillar särskillt den 3:e på Cinnamon & den 5:e på Cayenne :) Dom är bara för söta !:)



SV: Ja visst går valptiden fort, för fort ! Det känns som det var i går jag hämtade hem henne. Tiden går värkligen för snabbt ! Ja jag hoppas också på att det fungerar att börja tävla i sommar :) Skulle vara jätte skoj !:D Ska gå en nybörjar kurs i agility i februari, mars, villket jag ser fram emot :) Så just nu tränar jag inte så jätte mycket på sjävla agilityn, utan tränar mer på att hon ska kunna vara lös bland andra hundar för det är ett villkor för att man ska få gå kursen. Så nu blir det bara agility träning 1 gång i veckan. Ska du gå någon fortsättningskurs med Cinnamon ?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela