Lördagen den tjugofjärde

Publicerad 2009-10-24 15:21:38 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson


Nu hade jag tänkt försöka svara på alla era fina kommentarer jag har fått. Får se om jag lyckas med alla nu, för det är en del. Men svara på dem, det ska jag, hihi. Sedan hade jag nog tänk gå ut & hitta på någonting, får se vad det blir. :) Kanske en skogspromenad med hundarna i höstvädret? För det är ju så mysigt. Bara det inte skulle vara så bedrövligt kallt ute när man ännu inte lyckats inskaffa sig en vinterjacka…

Annars tar vi bara dagen som den kommer. Men hey -det är ju lördag! :D

Har ni några roliga planer för denna dag?


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-10-24 21:27:35

javisst är de =)! vad har du gjort idag då? kram

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-24 21:47:50

Villka fina bilder. :) Gillar särskillt den första, tycker ljuset i den blev häftigt på nått sätt. :)



Sv: Tack <3 Ja jag kände för att göra om lite. :) Haha, ja vi spang en mil och det var ganska jobbigt.. :P



Visste faktist inte att SHK hade '' lokalklubbar '' då kanske dom har det i Huddinge också.:)



Ha en fortsatt bra helg & ett fortsatt bra lov du med <3:D Ska ni hitta på något skoj på lovet ?



Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-24 23:28:23

Nu är ju visserligen dagen snart slut, men jag har hunnit med en hel del. Du då? :D

Ni verkar ha haft fint väder. Här har det regnat hela dagen. :( Men men, imorgon har jag bestämt att det ska vara soligt och vackert.



Kramar

Postat av: marigona

Publicerad 2009-10-25 10:57:39

jaaa eller hur! Man har ju nästan sett alla viktiga händelser i klippen.. då känns det inte lika kul att se dem på bio när man vet vad som ska hända! :P

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-10-25 11:38:29

Ja okej =). Jag har precis kommit hem från stallet. kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-25 16:08:29

Jättehärliga bilder, så fint med den runda oskäpan och så fina färger i bilderna som vanligt :) (Y)

Mysigt med en skogspromenad med vovvarna :D ja, visst är det kallt ute när man inte har vinterjacka, eller för någon vecka sedan så var det ännu kallare tror jag, men det är ändå fortfarande kallt tycker jag ;P fast jag har faktiskt köpt en vinterjacka, så jag längtar nästan lite tills det blir sådär riktigt kallt nu så man kan gå runt i en mysig vinterjacka (a) thihi :D <3



Har inte några direkt planer inför idag faktiskt, tar dagen mer som den kommer :) Ha det bäst, puss! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela