The end, the start, the beginning of something new

Publicerad 2009-10-18 20:01:56 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

 
Jag har bestämt mig nu, tror jag åtminstone.
 
Jag tror att det skulle bli bäst för min egen del om jag drar ner på datortiden, känns som man tillbringar på tok för mycket tid framför datorn nu för tiden, vilket bloggen kan bevisa. Jag tog en paus under helgen för att det var mycket plugg & så, men under pausen har jag hunnit tänka efter & bestämt att det känns bäst att dra ner på datortiden, rätt så rejält. Det betyder också att uppdateringarna här inne kommer bli några, men jag satsar på så bra betyg som möjligt & vill inte känna att jag skulle kunna gjort mycket bättre ifrån mig sen bara för att datan tagit upp lite för mycket tid.

Man hinner också så mycket mera när datorn inte är påslagen, man fastnar ju & när man väl lyckats slita sig ifrån datorn så har timmarna runnit iväg. Tyvärr är det sanningen.

Men oroa er inte, jag kommer inte försvinna, utan när jag känner att tiden finns lägger jag in några bilder, skriver några rader. Bilderbloggar blir det nog mycket, dock kanske inte dagligen. Jag hoppas inte att mina besökare & prenumeranter försvinner bara för detta.

Vi hörs när vi hörs, kanske redan imorgon. Kanske om tre dagar, vem vet? Vissa dagar kanske bloggen är öde, andra flera uppdateringar om dagen, beror hur dagarna ser ut framöver. :)

Klicka här för att se när jag uppdaterar nästa gång.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-18 20:05:10

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-18 20:07:04

Kommer sakna dina bloggar <3 men håller med dig. Jag ska nog göra samma sak. Ingen dator på vardag, om det inte är så att jag inte har absolut inget att göra. <3



puss <3

Postat av: emelie

Publicerad 2009-10-18 21:51:11

vi fortsätter kika in! :) gör inget alls om vi får bildbomber var tredje dag istället. hihi!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-10-18 22:55:35

Jag förstår precis hur du menar! Man har inte tid att sitta vid datorn varje dag, och vissa dagar eller t.o.m veckor hinner/kan man inte uppdatera! :)



Ha det bra! <3

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-18 23:14:09

Kommer sakna dina bloggar otroligt mycket <3 Men du har rätt.. man sitter alledes för mycket vid datorn. Men jag hoppas stt det blir kanske ett inlägg om dan iafl. :) Men jag kommer iafl fortsätta läsa din blogg :) Ha det bra !:)



// Karolina

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-10-20 14:42:36

Kommer sakna dina dagliga uppdateringar, men tycker att det är ett jättebra initiativ av dig :) Du har helt rätt att datorn tar så mycket tid, FÖR mycket tid. Känner själv att jag hade kunnat göra så mycket bättre ifrån mig sista året i högstadiet om jag inte hade haft datorn påslagen.

Och ja, jag har ju så fullt upp att jag inte ens hinner läsa dina dagliga uppdateringar ;)

Lycka till med betygen ;D



Sv: Tack för din söta kommentar om våran debut <3 Haha jaa, bilden i huvudet av när han balanserar på tunneln kommer alltid finnas kvar där som ett minne från våran roliga debut ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-22 19:09:54

Även jag kommer sakna dina dagliga uppdateringar, men jag förstår precis hur du menar, det är mycket i skolan för mig också nu och man hinner knappt med bloggen, bara man sätter sig framför datorn så fastnar man liksom där sen kommer man på att man skulle gjort läxa också hinner man knappt det.. ja, ibland fastnar man verkligen framför datorn alltså. :P



Lycka till med allt pluggande bästaste du! <3

ily mest! saknar dig <33 Pusss

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-22 19:13:16

Jättehärlig bild föresten, gillar verkligen den :) (Y)



Puss&Kram :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela