Homeworks

Publicerad 2009-10-03 16:07:45 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Har mycket läxor att göra nu under helgen som jag helst vill hinna göra klart idag så jag har imorgon fri från dem & om jag ska det får jag verkligen sätta igång nu. Har redan gjort en del men har mycket kvar så tänkte bara säga att det nog inte blir så mycket uppdateringar idag.

Vi ska även fixa med huset senare & så, fast jag får se om jag hinner med någon mer uppdatering senare, men tills vidare får ni stå ut med dessa bilder. ;)

Nä, nu ska jag fortsätta med samhällskunskapen…


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-03 19:38:27

De är inte kul med för mycket läxor. Jag tar en läx dag imån. När ska ni flytta?

Idag har jag tävlat agilty(bloggar om de snart)

Kram

Postat av: v e n u s

Publicerad 2009-10-03 20:45:46

Hej! Måste börja med att berömma dej, du fotar som en stjärna! du har otroligt söta hundar och du fotar somsagt verkligen jättebra! Nu till frågan; vad är det för kamera du använder och vad är det för objektiv du har? (: Tacksam för svar <3



Mvh V

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-03 23:04:08

Ja, dessa läxor.

Jag har fått en extremt dålig vana och göra allting dagen innan på kvällen. :P Måste skärpa mig.

Lycka till!



Fina bilder också!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-04 01:20:43

Hoppas det gick bra med läxan bästaste du <3 vilket det säkert gjorde, för du är så duktig :D :)



Kanon härliga bilder! jag gillar speciellt den andra bilden, älskar färgerna där! :) vilket jag såklart gör i de två andra bilderna också men gillar speciellt färgerna i den andra. Hihi :) <3



Sv: Tack snällaste, roligt att du gillar bilden på rosen :) <3 och tack så jättemycket för lycka till:et :) du är bäst!



Puss. ily! <33

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-04 11:12:29

Sv: Nej, verkligen inte! :S Men i början av december får det gärna komma massa snö. :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela