Glädjetjut... eller kanske inte

Publicerad 2009-10-23 17:02:31 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson


Äntligen looov! :D Ska bli otroligt skönt faktiskt. :) Dock ska jag blrja detta lov med att plugga. Har nämligen matteläxa nu under lovet, fast inte så jättemycket, men är skönt att ha det gjort så man har restan av lovet hela fritt från läxor.

9 dagar skolfri, wihoo!  Snacka om en upppiggande tanke!
Provet som jag hade idag kändes också väldigt bra, så är extra glad nu. Får veta hur de gick på provet i förrigår i SOn och provet idag efter lovet. Jag hoppas på bra resultat. ;)

Nu ska jag gå & leta efter min kameraladdare. Kamerans batteri är dött och sladden ligger här… någonstans. Fasen om jag inte hittar den, för hittillils hittar jag den inte. Angående kameran - det är ju ett pixelfel i kameran & den har ännu inte skickats in. :/ Vet inte ens om det går på garantin längre, om det inte gör det skiter jag nog i att lämna in den (planerar ju ändå att byta upp mig snart). Mitt 50mm f/1.8 gick ju också sönder. Det objektivet har jag inte haft ett år ännu så då får man det på någon form av garanti, men nu är det ju såklart (jag har ju alltid otur. Såklart) så att vi inte kan hitta det där förbaskade kvittot om att jag har köpt den, så om vi inte hittar det måste jag köpa en ny. Jag älskar verkligen det objektivet och måste medge att det inte är lika kul att fota längre, för är så trött på kitobjektivet. Åh!

Nej, nu ska jag sluta gnälla & vara glad. Samtidigt som jag letar rätt på kameraladdaren & pluggar matte. Undra hur det ska gå? ;) Haha, detta var tänkt att bli en kort blogg med 3st bilder, men så blev det ju inte. Hoppas ni orkade läsa all min onödiga information åtminstone.

Ciao, hörs snart! :P ♥

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-23 17:30:02

Måste börja med att säga Vilka härliga bilder! det är något speciellt men dom som jag gillar riktigt mycket, kan inte säga vad men riktigt fina i alla fall, verkligen! :) (Y)



Åååh va härligt det ska bli med lov alltså! håller verkligen med dig, visst är det en upppiggande tanke. :D

Härligt att provet du gjorde kändes så bra, så skönt när man känner så (Y) :) vi håller tummarna för att du fick ett bra resultat, vilket du såklart fick! :):)



Visst är det jobbigt när man inte hittar något som man verkligen behöver.. håller tummarna på att du hittar kameraladdaren inte kul om det försvunnit! <3

Så tråkigt det där med kameran och objektivet :/ hoppas verkligen ni hittar kvittor och att ni har garantin kvar! håller tummarna (Y) skulle ju inte va så värst kul att behöva betala ett till.. <3 denna gången måste du ha tur! stackare som har sån otur så ofta.. <3



Klart jag orka läsa din blogg, alltid! :)

Ha det bäst. Puss. ily <33

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-23 19:26:36

Haha, många bollar i luften. ^^

Alltid jobbigt när grejer försvinner. Hoppas du får ordning på kameran snart!

Postat av: v e n u s - FOTOBLOGG

Publicerad 2009-10-26 20:10:36

Hej, läste i detta inlägg att du hade ett 50mm f/1.8. Tkr du att det objektivet du har nu är bättre än 50mm f/1.8 , eller tvärtom? =) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela