Galen blodsugande rabieshund?

Publicerad 2009-10-31 15:01:37 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 

Jag är glad att jag bestämde mig för att ta med mig kameran till skogen igår, för vädret var (h)underbart! Blå himmel & sol, blev väldigt många fina bilder. :) Hundarna tyckte det var jätteroligt att busa med pinnar i skogen, de var helt lyckliga. Man blir så glad i hela kroppen av att se sina älsklingar så lyckliga.

Cinnamon ser ut som en blodsugande, galen rabiessmittad hund på bild 1. ;O Haha, men ärligt! Visst gör han det? Plus så ser man hans fina huggtänder där också. ;) Men det är väl passande då det är HALLOWEEN! Men jag tänker inte säga "Happy Halloween" ännu faktiskt. För jag hade tänkt fixa några bilder innan dess, kanske en video också? Men det har jag inte hunnit ännu, så ni får stå ut sålänge. Hade även velat fixa en pumpa, men såklart är men sent ute som varje år så då finns det inga kvar, hehe.

Jag har massvis med bilder kvar från den underbara 2 timmars skogspromenaden igår, jag hinner dock inte lägga ut mera nu för pappa måste ha internetet (mobila bredbandet). Jag hade även tänkt blogga igår men jag kunde inte ta internetet… Jag hoppas att jag kan ta internetet senare då, för vill lägga in min halloween-grej ju. Annars om det inte kommer ut någonting mera så vet ni ju varför i varje fall, då kommer det ut imorgon. :)

Måste tacka för alla era fina kommentarer också, det gör ens dag ska ni veta! Blir mycket roligare att blogga när jag läser dem, tack! ♥



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-10-31 16:05:20

Jag tycker att Cinnamon är riktigt söt på bilden! haha :D

Ha en trevlig halloween! :)<3

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-31 16:54:34

Men villka roliga & söta bilder :) Ella är lika galen i pinnar, lite jobbigt bara när dom ska bära på den allra största pinnen dom hittar.. det går ju inte så snabbt men dom är ju så himmla söta. :)



Sv: Ja visst går mobila bredband väldigt segt.. Jag brukar ha mitt när jag är på landet och när man ska ladda upp bilder till bloggen elr gå till någon sida tar det typ 10 minuter.. så jag förstår vad du menar. :) Hemma har vi trådlöst bredband så man har internett i hela lägenheten utan några sladar elr så och det går ju mycket snabbare. :)



Ha en läskig & bra Halloween du med <3 Ska du hitta på något skoj ?

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-31 20:07:02

Åh vilka härliga bilder! dom ser så himla lyckliga ut när dom springer så :) tycker dom två bilderna på Cayenne och Cinnamon är så fin också, den 5:e och 6:e bilden, riktigt höstiga och fina :D och vilken rolig bild den på Cinnamon, den första ;) haha du är rolig du, en galen blodsugande rabieshund ;D



Wiiie, ska bli roligt att se bilder sen också kanske ett videoklipp också, vi håller utkik! :D alltid lika roligt att läsa dina inlägg här på bloggen :) <3



Ha en fortsatt bra halloween bästaste du! :D Puss puss <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela