Den elfte oktober

Publicerad 2009-10-11 12:32:26 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson Fotograf: Hannah Larsson


Jag hade tänkt gå ut & fotografera hundarna i trädgården, men dem ska snart iväg på träningstävling på SHK. :) Cayenne & mamma ska köra, Cinnamon följer bara med & tittar på när brorsan kör. ;D Bra träning med träningstävlingar! (:

Jag hade tänkt följa med men har väldigt mycket läxor som jag måste ta tag med nu tills imorgon, åh. Känner att jag verkligen inte vill det nu när jag har så mycket annat med rummet att fixa, men men. Måste man så måste man, I guess…

Nu får ha en underbar söndag, vad hittar ni på?


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-11 13:09:09

Fina bilder !:) Och vad roligt med tränings tävling, lycka till :)



SV: Tack :) Vad roligt att ni har sommarstuga, det har vi också elr det är igentligen inte våran, det är min farmor & farfars men vi är jämt där på sommrarna :) Också jätte stor tomt, perfekt att teäna agility på :) (y) Fast den här sommaren som kommer lär vi nog inte vars där så mycket då vi ska skaffa husvagn :) Så vi lär nog åka runt en hel del med den :)



Kram

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-10-11 14:36:26

Okej =). Själv ska jag snart in till min pojkvän! Ha en fortsatt trevlig eftermiddag! kram

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-11 14:51:27

Tack, ja den blev häftig tycker jag också :) Men jag brukar inte kunna bästemma mig :P Men hösten är värkligen här nu ! Ja absolut det ska bli jätte roligt :) Vi kommer kanske åka till öland och så lär det bli en del utställningar och kanske också någon agility tävling :) Vi får väll se hur långt vi kommit i träningen, men det kan ju vara kul att tävla ändå :D



Jag tror det blir lite agility träning faktist :) (y) men först ska jag städa mitt rum, sjukt tråkit men det måste väll tyvärr göras.. ska ni hitta på något roligt ? Ha en fortsatt bra söndag.



Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-11 15:38:03

Hoppas tävlingen går bra :D Jag kan säga att du är inte ensam om det där med att behöva plugga :( Tråkigt, men som sagt det måste göras. Jag har städat mitt rum.... behövdes verkligen. och med städat menar jag dammsugit och torkat golvet typ :)



puss <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-11 16:52:19

Helt underbart fina bilder Hannah! :) så härliga färger och så fint med den runda oskärpan. (Y) <3



Va roligt att det är träningstävling på klubben, vi önskar dom stort lycka till och håller tummarna för dom att det ska gå jättebra, vilket det säkert kommer göra! :D (Y) Jajamensan, håller med väldigt bra träning med träningstävling. :)



Så tråkigt att du har så mycket läxor.. så trist med läxa alltså.. :/ har också läxa som jag måste göra, eller jag måste öva inför prov rättare sagt, nu på tisdag har jag tyska prov, sen nästa vecka har jag tre prov! ett i bilden, ett i No:n och ett i matten.. usch va tråkigt!! :P men ska bli skönt när det är klart ;)



Tack du, ha en underbar söndag ni också <3 jag har vart med Alice sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra resten utav dagen, får se vad vi hittar på, det blir väl kanske lite stickning eller så kanske jag ska göra lite matte.. Ha det bäst. Puss! :) nu ska jag svara på alla dina fina kommentarer som jag fått av dig, snällaste du :D <3

Postat av: emmaidjut

Publicerad 2009-10-11 17:35:07

sv: haha, eller hur! :O



Dina bilder är underbara :)

Jag ska bara ta det lugnt. :) Själv då, förutom läxor? =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela