Dagg är så himla vackert

Publicerad 2009-10-09 13:35:30 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson


Jag hoppas att ni tycker om bilderna, det gör jag, speciellt den runda oskärpan & färgerna. Dagg är så vackert, eller vad säger ni? :o) Vilken av dessa bilder tilltalar dig mest?

Idag har jag studiedag! :) Skönt!

Trevlig helg allihopa, nu ska jag ut & njuta av den fantastiskt fina hösten. ♥


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-09 15:23:43

Extremt härliga bilder! gillar verkligen den fina runda oskäpan och det underbara gröna färgerna :D I love it helt enkelt ;) Jaa, håller med dagg är verkligen vackert. :) Jag kan inte riktigt bestämma mig vilken som är min favorit av dessa bilder, men kanske den tredje, alla är så fina så det är så svårt att välja ;)

Juste idag hade ju du studiedag, så härligt! :D hoppas du hade en riktigt underbar studiedag då :) <3



Sv: Tack snälla du, roligt att du gillar bilderna på Spicy :) <3 jaaaa, verkligen gott med hallongrottor ;)

Puss. ily! <3

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-10-09 17:54:54

Så härligt det låter =). Jag har varit ute och ridigt och gått en stund på stan. Nu blir det fredagsmys resten av kvällen =). Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela