Cayennepeppar | pictures from yesterday

Publicerad 2009-10-13 16:36:00 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 


7st bilder som jag fotograferade igår, 5st svartvita & 2st färgglada. :) Jag tänkte lägga ut dem igår, men jag hann inte det som ni säkert märkte, så lägger ut dem nu istället. En liten bilderblogg på min lille (p)älskling. Jag hoppas att ni gillar dessa bilder, det gör jag, speciellt blänket i hans fina ögon & den runda oskärpan. :D Har du någon favorit av dessa 7st bilder?

Nu hade jag tänkt göra lite läxor, har biologi tills imorgon & matteläxa tills på torsdag så tänkte göra lite nu. Har några bilder på Cinnamon jag fotade igår också som jag tänkte lägga ut, får se om jag hinner det idag för annars lägger jag ut dem imorgon.

Ni får ha en finfin tisdag allihopa! Punktslut…


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: I S A B E L L A

Publicerad 2009-10-13 17:09:07

SVAR: hihi tack sötis ^^, desamma!

Postat av: emmaidjut

Publicerad 2009-10-13 18:02:54

sv: Hahaha lät bra det ;) Hade tänkt ha en myskväll, men insåg att jag har massa läxor... Buäää.



Din voffe är galet söt =D

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-13 18:40:40

Jätte söta bilder på Cayenne :) Mina favoriter är nog den 1:a, 3:e & 6:e :)



SV: Hon är snart 6 månader ( hon fyller 1 år den 30:e April ) och dom flesta kurser & tävlingar i agility brukar ju ha 1-års gräns, det kan väll vara lite olika har även hört visa som har 18 månaders gräns. Men jag hoppas iafl det :)



Jag ska faktist också plugga.. men först ska jag och Ella på kurs :) Kram.

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-13 18:52:36

Gud vilka underbara bilder! Riktigt älskar dom allihop :D och jag älskar blänket i hans söta små ögon och självklart också den runda oskärpan :) <3 kanonfina bilder alltså!! :) verkligen svårt att välja en favorit bland dessa underbaringar ;) men kanske att mina favoriter är den 1a, 3:e och 5:e bilden :)



Lycka till med läxan bästaste du! ska sätta mig med läxan nu igen, tog bara en liten paus och kommenterade din underbara blogg :D Ha det bäst. Puss. ily! <3

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-10-13 23:40:51

Åh va fina bilder, den näst sista är ju bara för fin, så bra tagit och en sådan söt hund/ Kram

Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Publicerad 2009-10-14 11:59:38

Första fotot är så jäkla grymt! Love it!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela