New moon ♥

Publicerad 2009-11-20 19:25:26 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson 

Jag kom nyss hem från att ha sett New Moon på Heron City! :D Wow alltså! Helt fantastiskt bra! Regissören Chris Weitz har verkligen ett superbra jobb! Trodde faktiskt det skulle vara näst intill omöjligt att kunna överföra den känsla & de exakta scenerna man får framför sig när man läser boken, men icke sa Nicke! Filmen var precis så som jag föreställde mig att den skulle vara när jag läste boken, jag saknar ord för hur bra den var!

Den hittills bästa filmen jag någonsin har sett, faktiskt! Hittills för att Eclipse & Breaking Dawn premiärerna är de nya datumen att räkna ned till…

Snacka om andningssvårigheter varje gång Edward kom på duken. ;) En helt magisk film! I really love it!!! Så många känslor på en & samma gång! Alla applåderade när sista meningen i filmen sas & skrek i nästa sekund då de insåg att filmen var slut, haha! 

Har ni eller ska ni se den?

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-20 19:46:41

Åh guuud nu blir jag bara ännu mer sugen på att se filmen! måste se den på bio, vill, vill, VILL! ;D den verkar ju så otroligt bra :) <3



Pussss <3

Postat av: Jennie, Ganti, Kippo

Publicerad 2009-11-21 12:44:25

Har bestämt mig för att se den filmen, förhoppningsvis nästa helg om jag lyckas dra med en kompis. Allt bra med dig annars? Trevlig Helg!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-11-21 15:16:31

Så kul att höra, jag ska se den imorgon (söndag), hoppas verkligen att den är lika bra som du säger! :D



Ha en trevlig helg! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela