Hit & dit

Publicerad 2009-11-03 20:32:58 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson 
 


One bright day, in the middle of the night.
Two dead boys got up to fight.
Back to back they faced each other.
Drew their swords and shot one another.
A deaf police man heard the noise.
So he came and killed those two dead boys.

-The hunting in connecticut



En liten dikt från en film jag & min kompis såg för ett tag sedan, tycker den är väldigt bra faktiskt. :) Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket mera, har varit med en kompis tills nu & fick reda på idag att provet är uppskjutet tills på torsdag så nu måste jag verkligen plugga. Kommentarerna (även de söta nya) har jag inte hunnit svara på, men så fort som möjligt ska jag det, lovar! Men det är så stressigt nu med prov & läxor hit & dit, sen ska man även hinna med hundarna & massor med annat på det ju.

Hoppas ni har det bäst! ♥

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-03 22:18:16

Vilka fantastiska bilder <3 :)

Postat av: Towe

Publicerad 2009-11-03 22:45:28

Snygga bilder! :D

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-04 09:32:23

Verkar som alla har fullt upp i skolan. :P

Söta bilder, gillar tvåan mycket!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-04 21:28:49

Roligt att du vart med en kompis :) men inte lika kul att få reda på att prove är uppskjutet tills på torsdag, du skulle ha det senare eller?

Lycka till med pluggandet och provet <3 (Y) :)



Ja, visst blir det mycket, man hinner liksom inte med att blogga när man har alla läxor att göra, och när man måste plugga inför prov o massa sånt.. sen ska man som sagt även hinna med hundarna, det går ju liksom före, skolan & hundarna <3 så är det bara. Då är det inte lätt att hinna med bloggen.



Hoppas ni också har det bäst! :) ily <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-04 21:29:07

Ps. Jättefina bilder! blir så fint när man tar på vattendroppar :) (Y) Ds.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela