Drop of water

Publicerad 2009-11-27 17:48:38 i Fotografier

 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lagFotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lagFotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lagFotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Hemsk uppdatering! Men försöker gottgöra lite med denna rätt så färgglada (bortse från de svartvita bilderna då) lilla bildbombning. Har du någon favorit?

SNART ÄR DET JUL! :D Första advent på söndag också!

Åh så mysiga tider allt!

Sen den 13e är det min födelsedag också. Men vet inte riktigt vad jag önskar mig (som är rimligt). Visst önskar jag mig en Canon eos mrk2 & ett Canon ef 70-200mm/2,8L IS USM men det är inte så rimligt att jag får när man tagit sig en titt på prislappen. Får fundera vidare.

Nu är det helg i alla fall. Trevlig helg & tack för alla fina orden om mitt mars-galleri. :) ♥ 


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-27 18:00:54

Åh! Vill också ha en superkamera! Underbara bilder Hannah!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-27 18:49:31

Trevlig Helg! Hundbilderna var söta ;)

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-11-27 21:39:27

Gillar alla men mina favoriter är nog 2:a, 3:e & 8:e :)



Trevlig helg !:)

// Karolina

Postat av: Ninni XeNo o Pax

Publicerad 2009-11-27 21:47:28

Men så fina kort du har i dagens blogg, Ja det var fina presenter du önska dig, hoppas att du får något av dem/ Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-28 12:12:57

Helt ljuvliga bilder Hannah! :)

Postat av: moa

Publicerad 2009-11-28 15:10:10

Härliga bilder! Hoppas ni får en trevlig helg :)<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-28 17:27:07

Åh så söta bilder på vovvarna, som vanligt! :D

och vilka otroligt fina bilder på vattendropparna, riktigt älskar dom alltså! :) tycker speciellt den var riktigt cool när det var flera färger med, men gillar alla så kan inte bestämma vilken som är min favorit ;O <3



Ja, snart är det jul, inte länge kvar alltså och inte heller till din födelsedag (GRATTIS i förskott, något du önskar dig av mig? (a) ) och inte Heller till första advent, som redan är imorgon :D mysiga tider ja, håller verkligen med dig :)



Trevlig helg på er också, puss. ily! :) <3

Postat av: ida

Publicerad 2009-11-29 20:08:55

Superfina bilder!

Kram

Postat av: Malin & Magic

Publicerad 2009-11-30 14:29:51

Vilka härliga bilder! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela