Det snööööar!

Publicerad 2009-11-04 15:39:31 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson 

Inte så mycket kanske, men det snöar i alla fall! :) Och det stannar kvar lite av de på marken också! Jag hinner tyvärr inte skriva mera, har prov imorgon ju & mycket läxor att göra så bjuder bara på dessa bilder jag fotade nyss. Det blev inga direkt fina bilder men ville bara visa att det snöade ute just nu! Jag fick förresten tillbaka biologiprovet idag, alla rätt! Wihoo, den enda som fick alla rätt. Skryt… ;)

Snöar det förresten hos er också?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-04 16:22:31

Vad du är duktig. Jag är så stolt över dig. Du är bäst. Ett stort GRATTIS. Kramisar I<3U

Postat av: cornelia

Publicerad 2009-11-04 17:41:36

jajajjajajajja bara för att du gillar att plugga liite mera än mej ;) fina bilder förresten (: <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-04 21:31:46

Här har det också snöat! ;)

Fast det var väldigt blöt snö, snöblandat regn skulle man kunna säga, fast ändå snö liksom, hehe ja det är det ju om det är snöblandat regn ;P det var typ 2 plusgrader då tror jag, om det hade vart minus hade det ju snöat riktigt liksom, mysigt faktiskt ;)



Jättefina bilder ju! otroligt söta bildern på fjärilarna <3 :)



Åh så roligt att du gick alla rätt, och speciellt kul att du var den ända som fick det!! :D grattis grattis :) du är ju bäst du! <3 Puss&Kram :)

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-11-06 17:18:39

Annica: Tack mamma! <3

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-11-06 17:19:50

Cornelia: Jaså, du skyller på det du. ;) Och du tror att jag gillar att plugga?

-Feeel. ;D <3



Tack! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela