Den pinntokiga hunden…

Publicerad 2009-11-06 20:00:03 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 

…som också är tokig i lite allt möjligt. Har du någon favorit på min för-söta-sötnos?

Åh, jag saknar verkligen mitt Canon EF 50mm/f1.8! Det är inte lika roligt att fotografera utan det. Vi kan verkligen inte hitta kvittot till det. Det är helt borta! Vilket betyder att jag då måste köpa ett nytt då de gick sönder. Men å andra sidan är det ju min födelsedag snart (13e december) och julafton (det behöver jag nog inte skriva datumet till, vem vet inte när det är julafton?) så då kan jag ju önska mig ett. :)

Samtidigt som vi pratar om julafton kan jag ju passa på att önska er en God jul! Jag kan inte säga att jag sa det för att vara först ute direkt. För det var en person som var före mig med det, faktiskt. Men jag var nog i alla fall näst-först med det. Eller vad säger ni?

Bara för all prat om julafton & min födelsedag ska jag skriva en önskelista nu.   Eller ja, efter IDOL tvåtusennio då. Som börjar NU (kolla bara tiden)!

Tingeling!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-06 20:23:56

Första bilden är SÅ söt! Gulligaste hundarna har du...efter mina. :P hihi



Sv. Ja nu i helgen blir det agilityträning och läxläsning. Lite annat blir det säkert också. :)

Vad ska ni hitta på?

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-06 20:51:24

Sv. Hihi!



Det låter toppen!

Postat av: Ninni XeNo o Pax

Publicerad 2009-11-06 20:59:02

Vad tråkigt att du inte hittar kvittot, men har ni inte köpt det på kort§, då kan ni ju hämta kvittot där och det skall gälla, annars kontakta banken, lycka till med det. Sedan så är Cinnamon så söt/ Kram

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-11-06 21:16:31

Så söta bilder, min favorit är nog den 3:e :)<3



Sv: Jag ska nog också bara ta det lungt, det blir nog lite agilityträning & även lydnadsträning :) Planerar debut i lydnad till våren :) Och så ska jag göra läxor..



Håller på att titta runt lite där & se om jag kan hitta något om det :)



Tack, dina är också jätte söta :)<3 Ja jag tror faktist att jag kommer fortsätta på weebly.com, hittils har det funkat riktigt bra :)

Ja, visst undrar man hur dom kan göra såna fel. Har hänt min mamma också när vi hadde bäställt en ny tv så åkte dom med den till någon som hete Maria ( min mamma heter också det ) i norrtälje.. i stället för huddinge.. för att vägen hete samma sak typ. Så ja visst undrar man hur dom kan lyckas med det.



Ha en fortsatt bra helg !<3

Kram

Postat av: Lina F

Publicerad 2009-11-06 21:26:51

Svar: Tack så mycket! :D



Fina bilder! :) Gillar den tredje bilden mest tror jag =)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-06 21:32:02

Hihi, så söta bilder! han ser så roligt och så himla söt ut på den 3:e bilden, vilket gulligt uttryck alltså! ;) Men min favorit är nog den första eller sista bilden :) men alla är som sagt hur söta som helst! :) och blänket i ögonen är så fiiint! <3



ååh.. förstår att du saknar dig objektiv! så synd att ni inte hittar kvittot.. men hoppas att du får objektivet i present eller i julklapp då ;D håller tummarna (Y) :)



Hihi, ja du måste nog vara den andra som önskar God jul då :) vet ingen annan som gjort det än i alla fall, förutom er så ;) God jul på er också! :D thihi <3



Ha det bäst. Puss :)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-11-06 21:56:57

HAHAHA. xD Jag önskade god jul i... oktober? :o Jag tror att jag börjar bli lite rubbat, på riktigt!



Trist med kvittot. :/

Postat av: c y t o z i e [FOTOBLOGG ]

Publicerad 2009-11-07 16:17:59

åeh, jag har lite ångest på vilket objektiv jag ska köpa :/



Var det inte jobbigt att inte kunna zooma med Canon EF 50mm/f1.8, vart inte bokehn kantig? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela