Bernard

Publicerad 2009-11-02 18:53:26 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 

Ni kanske undrar vart halloween-videoklippet tog vägen? Det går bara inte att ladda upp. Jag frågade min bror (som brukar ladda upp på youtube) & han sa att jag gjorde rätt men ändå så fungerar det inte för mig… Jag försöka mera, kan dock ta ett tag att få upp den. Så att ni vet.

Skoldag efter det underbart sköna höstlovet idag. Känns jobbigt att behöva gå upp 06.00 igen men annars känns det rätt så ok att börja skolan igen. Minus alla prov. Blir så stressad av att ha prov, haha! Har matteprov på fredag som jag känner att jag kommer faila på, men efter detta inlägg ska jag plugga matte & SOn.

Nu till rubriken, ni kanske undrar varför det står "Bernard"? Ja, ni ser säkert hackspetten på bild nr 4, den & de andra bilderna fotade jag när Sofia var här under höstlovet. :) Så fort Sofia såg den där hackspetten sa hon;

"Åh, den där döper jag till Bernard."

Det säger väl de mesta? ;) Hoppas att ni tycker om bilderna förresten! Nu väntar matten & SOn! Glädjerop! Eller inte… Ska försöka svara på era kommentarer sedan också om jag hinner det. Skolan & hundarna kommer före datorn. Så är det bara, så jag får se om jag hinner det idag annars gör jag det så fort som möjligt! Men fortsätt så ni, alltid skoj!

Tack!

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: OnlyNicole

Publicerad 2009-11-02 20:46:57

Älskar bilderna med vattendropparna :D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-02 21:18:18

Gillar bil nr 1 den är jätte fin. Hoppas att du hinner med att blogga.

Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-02 22:15:03

Vilka underbara bilder! Älskar hackspetten!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-11-03 15:54:37

Otroligt vackra bilder! :D Det är inte kul med skola igen, alla prov hit och dit gör en bara förvirrad! -.-

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-03 17:59:34

Vilka otroligt vackra bilder! Nu blev jag riktigt fotosugen.. men som i dessa vintertiden så är det kolsvart i skrivande stund.



Hälsningar

Malin - minhund.cybersite.se

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-04 21:25:20

Lustigt det där att det inte funkar att ladda upp videoklippet på youtube.. undra varför, eftersom du gör rätt men så funkar det ändå inte. :O <3



Ja, visst känns det jobbigt att behöva gå upp så tidigt nu igen.. samma här du! prov gör mig också så stressad :P har så höga krav på mig själv också :/ inte så bra det, för då kanske man tror att det ska gå bättre än vad det gör liksom, det är ju roligare om det går bättre än vad man tror, på t.ex ett prov ;)



Hihi så gulligt att Sofia döpte alla den där hackspetten till Bernad ;) Super härliga bilder som vanligt bästaste du!! :) <3



Lycka till mig läxan föresten <3 Ha det bäst. Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela