Allt för min syster

Publicerad 2009-11-08 13:58:50 i Blandat

 

Igår blev det ingen bloggning alls för internetet ville inte fungera på morgonen sedan på eftermiddagen åkte jag & mamma till SKHLM & shoppade. Hittade dock ingenting faktiskt, försökte hitta ett par skor & en vinterjacka men än så länge har jag inte hittat någon. Jag får fortsätta att leta. Jag köpte dock min första julklapp! Åh, snart är det jul! Typ snart…

Sedan åkte vi till Heron City & såg på bio - Allt för min syster. Eller My sister's Keeper som den heter på engelska. Himlans fin var den! Jättesorglig också! Jag satt & fick tårar i ögonen på biosalongen, haha! Åh, jag vill se den igen!

Någon annan som har sett Allt för min syster? Vad tyckte ni om den isåfall?


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-08 17:11:37

Vilken underbar bild! riktigt fin alltså, så fina färger och bilden är också väldigt speciellt på något sett :) som sagt: riktigt fin! :D <3



Hoppas du hittar ett par skor och en vinterjacka snart :) Så roligt att du köpte din första julklapp, åh nu längtar jag till julen! hihi :D så mysigt <3



Roligt att ni kollade på bio också :) nepp, jag har inte sett den filmen men det verkar ju som att den är riktigt bra eftersom du vill se den igen ;D



Ha det fint. Puss! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela