Bloggning från skolan. :)

Publicerad 2009-05-15 11:31:01 i Hundarna C

Foto: Hannah Larsson - bild från Maj 2008
Foto: Jag med digitalkameran -oredigerad     - Maj 2008 i Falkenberg

H a l l o o o j s a n . 
Just nu är jag i skolan men har rast en timme så passar på att blogga. :) Första gången jag bloggar från skolan faktiskt. (A) Hehe. Har (såklart) inte nya bilder på skolans dator, så det får bli en gammal bild från Falkenberg i Maj 2008, saknar det så mycket, vi var där på semester en vecka, så himla kul hade jag där! <3 Cinnamon var bara en liten valp där också. ;) Det ser man mycket tycker jag, för han är högre än Cayenne nu, vilket man ser att han inte var på bilden ovan. ;) Dom älskade att bada i havet mina tokhundar! <3

Bilden har jag faktiskt lagt in i bloggen förut, fast det var i den gamla bloggen i slutet av Juni 2008, så eftersom jag har fått nya besökare så tror jag inte alla har sett den? :D
Den är fotograferad av mig, med en vanlig digitalkamera. :) Jag hade ju inte systemkameran då, den köpte jag den 8 Januari 2009 faktiskt. :) Hoppas du gillar den bilden, jag tycker den är så mysig. <3

Vi badade faktiskt i havet när vi var där, & vi var där i Maj - slutet av månaden. Så det är nääästan exakt ett år sedan. Det var svinkallt i havet - speciellt på Måndagen när vi badade tror jag det var, för då var det på kvällen & det blåste som attans, men på Fredagen var det faktiskt varmt i havet.
Ellerhur Sanna? :o) <3
Saknar Falkenberg. :( Hoppas vi åker dit i år igen, men det är inte bestämt, men man kan ju alltid hoppas på det. :)

Haha, har egentligen ingenting vettigt att skriva, utan ville bara lägga in en gammal bild & skriva lite, jag älskar ju att blogga! x) Hoppas ni får en TREVLIG HELG allihopa. ;)
Det ska jag ha! <3


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-15 12:37:18

Trevlig Helg!

Postat av: Hannah själv

Publicerad 2009-05-15 12:54:29



Jennie:

Detsamma! :)



/Hannah - admin

Postat av: Robert Pattinson Crew

Publicerad 2009-05-15 18:59:17

okej, alla tycker olika :)

Postat av: Robert Pattinson Crew

Publicerad 2009-05-15 19:21:09

ato:din kommentar försvann i filsystemet då du använde antingen sv/svar som inte accepteras då det helt enkelt är gramatiskt fel då jag endast svarar på era kommentarer till mig och skriver inga nya frågor.

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-15 21:19:27

Va skoj att du hann med att blogga i skolan :) (Y)



Åh, den bilden minns jag mycket väl! och när ni var i Falkenberg, helt underbart skoj alltså <3

Hehe, ja visst var det kallt då vi badade första gången, men sen på fredagen eller vad det nu var så var det faktiskt varmt ja, så härligt :) och vi hade såå himla skoj! :D <3 UNDERBARA minnen de alltså! (Y) jaaa, hoppas ni åker till falkenberg i år igen. :) Tack bästa bästis, ha en trevlig helg ni också! Älskar dig mest! (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela